مربی لسترسیتی پس از شکست سنگین شب گذشته مقابل چلسی، تصریح کرد: ما برای ارائه بهترین عملکردمان تلاش کردیم که این مسئله برای خشنود کننده است.

به گزارش خبرگزاری فارس،شب گذشته در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ جزیره لسترسیتی در ورزشگاه خانگی «کینگ پاور» مقابل چلسی قرار گرفت.

مدافع عنوان قهرمانی که این فصل تنها نامی از سال گذشته خود دارد سه بر صفر از آبی‌های لندن شکست خورد.

کلودیو رانیری پس از این باخت اظهار داشت: ما برای ارائه بهترین عملکردمان تلاش کردیم که و من بسیار راضی هستم. گل خوردن در دقایق پایانی ناراحت کننده است ولی اگر یکی از آن دو گل را کنار بگذاری، عملکرد خوبی در این مسابقه داشتیم. ما به مانند چلسی ۲-۵-۳ بازی کردیم و توانستیم فضاها را برای ایجاد موقعیت ببندیم.

مربی روباه‌ها تصریح کرد: ما در ابتدای راه لیگ خوب نبودیم اما اکنون شرایط خوبی داشته و یقین دارم که امتیازهای بیشتری کسب خواهیم کرد. بچه‌های من جنگیدن را بلد هستند. آنها در سه فصل پیش برای صعود به لیگ برتر در چمپیونزشیپ تلاش کردند. دو فصل گذشته برای سقوط نکردن و فصل گذشته برای قهرمانی که توانستند جام را بالای سر ببرند. این بازیکنان مبارزه را یاد گرفته‌اند.

لسترسیتی با این باخت ۲۱ امتیازی باقی ماند تا در رتبه پانزدهم جدول قرار گیرد. آنها یکشنبه هفته آتی مهمان ساوتهمپتون خواهند بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.