سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست برابر پرسپولیس گفت: روی اشتباه خودمان گل را دریافت کردیم. ضمن اینکه داور هم تمرکز تیم ما را پایین آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی پس از شکست یک بر صفر عصر جمعه تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: ما مثل بازی رفت بازنده شدیم. در چند هفته اول قرعه به نام ما خوب نبود. به دنبال این بودیم که به برتری برسیم. بازیکنانم تمام تلاششان را کردند. ما از چند بازیکنی که جذب کردیم استفاده کردیم که زمان کوتاهی را با ما تمرین کرده بودند.

وی افزود: به نظر من شرایط ورزشگاه بسیار خوب بود اما ۱۰ نفره شدن حریف شرایط را تغییر داد و بازی از دست داور خارج شد. هر دو تیم معترض بودند چرا که داور سعی می کرد آرامش را در هر دو تیم حاکم نکند. این بازی شرایط سختی داشت و باید داور معتبرتر و اسم و رسم دارتری انتخاب می شد.

فرکی ادامه داد: داور اشتباه تاثیرگذاری روی نتیجه بازی نداشت. مثل بازی رفت روی اشتباه خودمان گل خوردیم. بازی که می توانست زیباتر دنبال شود به خاطر سوت های داور توقف های زیادی داشت و تمرکز تیم را پایین آورد. رقابت صدر جدول کار را برای رقیبان این دو تیم هم دشوار خواهد کرد. بنابراین باید در داوری دقت کرد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد مصدومان تیمش نیز گفت: ترابی قرار است که عکس بگیرد از وضعیتش و به اطلاع ما برساند. لطفی هم همین شرایط را دارد و باید پزشکان آخرین وضعیتش را به ما منتقل کنند.

حسین فرکی در مورد کوبیدن بطری به زمین گفت: این کارم دو دلیل داشت. یکی به خاطر سوت های پرتعداد داور که واقعا ناراحت کننده بود و دلیل هم به خاطر عملکرد بازیکن خودمان بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.