تبریز - مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۹۸ گفت: تیمهای گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران هر دو شانس پیروزی در بازی امروز را دارند.

بیژن ذوالفقارنسب امروز در گفتگوی اختصاصی با مهر در خصوص بازی امروز تیمهای پیکان تهران و گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: امیدوارم امروز شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم باشیم. گسترش فولاد و پیکان اواخر نیم فصل اول را خوب سپری کرده اند و بازی دو تیم می تواند یک مسابقه خوب از لحاظ فنی و تاکتیکی باشد.

وی در ارتباط با عملکرد گسترش فولاد گفت: گسترش فولاد چند بازی آخر خود در دور رفت را بسیار خوب و با برنامه بازی کرد و نتایج و امتیازات فوق العاده ای به دست آورد بطوریکه توانست از پایین جدول به میانه های جدول برسد.

مربی سابق تیم شهرداری تبریز در عین حال تصریح کرد : مجموعه کادر فنی و بازیکنان گسترش فولاد به لحاظ اعتماد به نفس در شرایط خوبی قرار دارند و در تعطیلات نیم فصل نیز نقاط ضعف تیم تیم با جذب بازیکنان مورد نیاز برطرف شده است و من فکر میکنم که در نیم فصل دوم شاهد نتایج بهتری از گسترش فولاد باشیم.

وی در خصوص تیم پیکان عنوان کرد : این تیم در دلیل فصل عملکرد خوبی نداشت اما رفته رفته وضعیتش بهتر شد و حالا میبینیم که در رده چهارم جدول ایستاده است. پیکان مربی بسیار خوبی مثل مجید جلالی دارد که بر خلاف برخی نتایج دور از انتظار، در مجموع توانسته عملکردی خوب داشته باشد.

ذوالفقارنسب در مورد عملکرد بازیکنان تیم پیکان نیز گفت: بازیکنان خوبی در این پیکان بازی می کنند اما نمی دانم که شرایط آماده سازی این تیم در تعطیلات به چه شکلی بوده است. با این حال اعتقاد دارم که پیکان تیمی است که همواره حضوری خوب در لیگ برتر داشته است.

وی که سابقه هدایت فنی تیمهای مختلفی را دارد، با اشاره به اینکه پیش بینی نتیجه بازی پیکان و گسترش فولاد سخت است، اظهار کرد: هر دو تیم در بازی امروز شانس پیروزی دارند و با توجه به تغییرات دو تیم در نیم فصل و عوض شدن چهره تیمها، پیش بینی تیم برنده در بازی امروز سخت است اما هر نتیجه ای که رقم بخورد، امیدوارم بازی خوب و بی حاشیه ای از هر دو تیم ببینیم.

گفتنی است بیژن ذوالفقارنسب سابقه هدایت تیم های استقلال، سایپا، شهرداری تبریز، پاس، مس، پیکان، برق شیراز، ذوب آهن، داماش و صنعت نفت را در عرصه باشگاهی و مربیگری تیم های ملی امید و بزرگسالان را در کارنامه دارد. وی در جام جهانی ۹۸ فرانسه یکی از مربیان تیم ملی بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.