اهواز - مدافع راست نیم‌فصل اول تیم فوتبال ملوان انزلی بعد از توافق با مسئولان و حضور در تمرینات، به استقلال خوزستان پیوست.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد جعفری مدافع راست خوزستانی که به‌خاطر سپری کردن دوره سربازی در تیم ملوان انزلی توپ می‌زد، پس از تسویه حساب با ملوان و دریافت کارت پایان خدمت سربازیش، به تیم استقلال خوزستان پیوست.

این بازیکن اهل بهبهان صبح امروز در دفتر باشگاه استقلال خوزستان حاضر شد و قرارداد جدیدی برای همراهی آبی‌پوشان در لیگ شانزدهم امضا کرد. فرزاد جعفری پیش از اعزام به خدمت سربازی نیز در تیم استقلال خوزستان توپ می‌زد.

باشگاه استقلال خوزستان که در ابتدای دوره نقل‌وانتقالات میان فصل تعدادی از بازیکنانش را به دلیل مشکلات مالی از دست داد، طی روزهای اخیر نفرات موردنظرش را جذب کرد و در کنار آن با کمک مسئولان استان موفق به پرداخت مطالبات بازیکنانش شد تا آبی‌پوشان با روحیه بالایی آماده دور برگشت شوند.

عزت‌الله پورقاز، رحیم زهیوی و میثم دورقی به عنوان سه بازیکن بزرگسال و سیدجلال عبدی به‌عنوان بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال از تیم استقلال خوزستان جدا شده‌اند. استقلالی‌ها اما در قابل این نفرات پنج بازیکن به اسامی آبویس نانگ، آرش افشین، مصطفی ماهی، فرزاد جعفری و پیمان حشمتی را به خدمت گرفته‌اند.

لیست استقلال خوزستان البته هنوز جای خالی دارد و مسئولان این تیم در حال پیگیری برای جذب سایر بازیکنان موردنظر کادر فنی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.