مربی تیم فوتبال گسترش فولاد با بیان اینکه در نیم فصل اول نتوانستیم به آنچه می‌خواهیم دست پیدا کنیم، گفت: در دور برگشت همه شاهد یک فوتبال خوب از گسترش خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهین صمدیان در نشست خبری این تیم قبل از دیدار برابر پیکان تهران گفت: قبل از هر چیز به خاطر عدم حضور فراز کمالوند عذرخوهی می کنم زیرا دلیل غیبت او به دلیل حضور در کلاس مربیگری بود.

وی در خصوص شرایط گسترش فولاد نیز گفت: با توجه به موقعیتی که در دور رفت داشتیم می خواهیم بهتر از نیم فصل اول شروع کنیم. فقط دنبال کسب سه امتیاز هستیم. مطمئنم که با دست پر تهران را ترک خواهیم کرد.

مربی گسترش فولاد گفت: بازیکنان ما پتانسیل این را دارند که در دور برگشت بهتر از دور رفت نتیجه بگیرند.

صمدیان در پاسخ به این پرسش که آیا تعطیلات نیم فصل توانسته اثر مثبتی روی گسترش فولاد بگذارد، گفت: با توجه به سرمایی که در تبریز وجود دارد ما در اواخر دور رفت نتوانستیم تمرینات خوبی را انجام دهیم اما با شروع تعطیلات یک اردو را در تهران برگزار کردیم و بازیکنان توانستند به آنچه که کادر فنی مدنظرش بود برسند. امیدوارم فردا اهالی فوتبال این تغییر را در تیم گسترش فولاد شاهد باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: در پایان نیم فصل اول دو بازیکن از ما جدا شدند اما ما توانستیم سه بازیکن خوب به نام های محمد نصرتی، محمدرضا خرسند نیا و مجید اوسانی را به خدمت بگیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در نیم فصل دوم موفق باشیم زیرا در اوایل نیم فصل اول نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم اما با تمریناتی که انجام داده ایم مطمئن باشید گسترش را در نیم فصل دوم بسیار متحول خواهید دید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.