کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رانیری پس از کسب جایزه بهترین مربی سال از فیفا ضمن ابراز خوشحالی خود از سالی که گذشت اظهار داشت: خدای فوتبال در فصل گذشته باعث قهرمانی لسترسیتی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته فیفا، بهترین‌های سال ۲۰۱۶ را انتخاب کرد که در آن «کلودیو رانیری» برترین مربی سال شد.

مربی روباه‌های انگلیس با قهرمانی لستر در فصل گذشته کار بسیار بزرگی را انجام داد و شایسته این عنوان بود.

وی پس از کسب این جایزه اظهار داشت: عجب عصر فوق‌العاده‌ای من امروز داشتم نه فقط به خاطر قرار گرفتن در کنار بسیاری از اسطوره‌های فوتبال، بلکه این عنوان را نیز بدست آوردم.

رانیری گفت: من بسیار خوشحالم. از شما، همسرم، مدیر برنامه‌ام، هواداران و مشخصا بازیکنانم تشکر می‌کنم. باید بگویم که بدون شاگردانم کسب قهرمانی بسیار مشکل بود.

مربی لسترسیتی تصریح کرد: خدای فوتبال سال گذشته گفته بود که ما باید قهرمان شویم. اتفاقی که فصل پیش در جزیره افتاد فوق‌العاده و باورنکردنی است.

وی ادامه داد: دنی آلوز پس از قرار گرفتن در تیم یازده نفره فیفا اظهار داشت که هنوز با سن ۳۳ سالگی می‌توانم بازی کنم. من هم باید بگویم در سن ۶۵ سالگی مربیگری‌ا‌‌م تازه آغاز شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.