بازیکن سابق تیم‌ لیورپول معتقد است در صورتی که منچستریونایتد در نقل و انتقالات زمستانی بازیکن جوان خود را به لالیگا انتقال دهند، در آینده از این کار تأسف خواهند خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «جیمی ردنپ» بازیکن سابق تیم فوتبال لیورپول که اکنون به عنوان کارشناس در «اسکای اسپورت» و «دیلی میل» فعالیت می کند، به «ژوزه مورینیو» هشدار داده است که اگر به «آنتونی مارسیال» اجازه بدهد که منچستریونایتد را ترک کند، اشتباه خود را در مورد «کوین دی بروینه» در ترک چلسی، تکرار کرده است.

پس از اینکه این ملی پوش فرانسوی کمتر در منچستر به بازی گرفته شد، مدیر برنامه های او برای انتقال این بازیکن به تیم سِویا در ماه ژانویه در حال مذاکره است.

به هر حال ردنپ معتقد است اگر این انتقال رخ دهد مارسیال و یونایتد هر دو از تصمیم شان متأسف خواهند شد.

وی در «دیلی میل» نوشت: مارسیال در این فصل اغلب اوقات انتخاب دوم بوده است اما سویا می تواند انتقال اشتباهی برای او باشد. می توانم یونایتد و ژوزه (مورینیو) را تصور کنم در حالی که از اجازه دادن به او برای رفتن هراسانند. اگر مراقب نباشند، این احتمال وجود دارد که او کوین دی بروینه دیگری شود که مورینیو اجازه ترک چلسی را به وی داد. می فهمم که چرا مدیر برنامه ها به دنبال انتقال بازیکنان خود هستند ولی مارسیال نمی تواند باشگاه های زیادی که بهتر از منچستریونایتد باشند را پیدا کند. وی تأثیر فصل گذشته را در تیم نداشته است اما هنوز فقط ۲۱ سال دارد و مربی اش می تواند به او کمک کند.

مارسیال در این فصل تنها در هشت بازی از لیگ برتر در ترکیب اصلی منچستریونایتد بوده است و در تمامی رقابت ها در ۱۸ بازی برای این «شیاطین سرخ» به میدان رفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.