مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: سرمای شدیدی خورده بودم و به‌زور به بازی با ذوب‌آهن رسیدم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرزاد حاتمی پس از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل ذوب‌آهن در نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: توانستیم از سد ذوب‌آهن در خانه‌اش عبور کنیم. این برد به بازیکنان و هواداران تراکتورسازی تبریک می‌گویم.

وی درمورد اینکه مدام با سر گلزنی می‌کند، گفت: من به‌زور به این بازی رسیدم. سرمای وحشتناکی خورده بودم و درنهایت توانستم به‌ میدان بیایم، اما تمام بدنم گرفته است، البته من با سر بیشتر گلزنی می‌کنم، اما روی زمین هم گلزنی می‌کنم.

حاتمی در مورد اینکه ذوب‌آهن بازی را ابتدا کنترل کرده بود، گفت: بله، اما ما هم چندین موقعیت گلزنی داشتیم. مظاهری دروازه‌بان ذوب‌آه عکس‌العمل‌های خوبی انجام داد. در نیمه دوم یک موقعیت تک به تک را شریفی از دست داد. فوتبال همین است، گاهی می‌بری، گاهی می‌بازی.

مهاجم تراکتورسازی درمورد جدایی سروش رفیعی از این تیم گفت: صبحت درباره سروش کلیشه‌ای شده،‌اگر او در این تیم می‌ماند موفق باشد و اگر به تیم دیگری می‌رود موفق‌تر شود. آرزوی من برای سروش سلامتی و پیشرفت است.

حاتمی در مورد اینکه اشتباه و اخراج تبریزی چقدر در برد تراکتورسازی تأثیر داشت، گفت: صد درصد اخراج تبریزی بی‌تأثیر نبود. او بازیکن جوانی است، وقتی ۳۰ ساله شود دیگر از این‌کارها نمی‌کند.

وی درمورد دعوت به تیم ملی گفت: دو سال است که به تیم ملی دعوت نشده‌ام، امیدوارم آنقدر خوب باشم که به تیم ملی دعوت شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.