سرمر بی تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی گفت: اگر داور بازیکن ما را اخراج نمی کرد قطعا فینالیست می شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی حسینی پس از شکست ۳ بر ۲ تیمش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر تراکتورسازی گفت: شناخت خوبی از تراکتورسازی داشتیم و سعی کردیم از نقطه قوت خودما برای رسیدن به دروازه حریف استفاده کنیم.

وی ادامه داد: خلق موقعیت های خوبی کردیم و اگر زمانی که یک بر صفر از حریف جلو بودیم موقعیت مان را به گل تبدیل می کردیم قطعا شرایط فرق می کرد و بازی را برده بودیم. با این حال بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و بازیکنانم زحمت زیادی کشیدند اما در نهایت نتوانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: اگر اتفاقات عجیب و غریب در این دیدار رخ نمی داد و بازیکن ما اخراج نمی شد قطعا به فینال می رسیدیم. ما بازیکنان جوانی داریم که می توانند در آینده به تیم ما کمک کنند.

حسینی در مورد داوری نیز گفت: آقای زرگر را می شناسم و می دانم که داور زحمتکش و بی غرضی است اما در دادن کارت ها عجله کرد. فکر می کنم انصاف نبود که تیم ما ۴۰ دقیقه برابر تراکتورسازی با یک بازیکن کمتر بازی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.