نایب رئیس باشگاه السد قطر دیدار با استقلال تهران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را بسیار سخت دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم السد قطر که در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا حریف استقلال تهران است بنا به گفته نائب رئیس این باشگاه قطری این بازی به منزله فینال برای آنهاست.

جفال راشد، نایب رئیس باشگاه السد قطر در مصاحبه با روزنامه الوطن گفت: لیگ قهرمانان آسیا اهمیت زیادی برای السد دارد البته این لیگ نیز مانند تمام لیگ‌هایی که السد در آن حاضر است اهمیت دارد زیرا السد تیم قهرمانی است و هرجا که باشد به دنبال قهرمانی است.

وی افزود: ما به بازیکنان تیممان اطمینان زیادی داریم آنها موفق شدند در نیم فصل اول نتایج خوبی را کسب کنند. در ابتدا فصل خوب ظاهر نشدیم ولی رفته رفته بهتر شدیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم که از شانس خود در تمام رقابت‌ها دفاع کنیم به همین خاطر امیدواریم شانس با ما یار باشد تا بتوانیم در اولین گام خود در آسیا از ایستگاه سخت استقلال تهران عبور کنیم.

نایب رئیس باشگاه السد در پایان عنوان کرد: بازی با تیم ایرانی بسیار سخت خواهد بود زیرا استقلال تیم قدرتمندی است و در خانه خودش بازی می‌کند. ما باید با تمام قدرت وارد این بازی شویم و این بازی را به منزله فینال ببینم تا بتوانیم پیروز میدان باشیم. می‌دانیم بازی بسیار سختی را پیش رو خود داریم ولی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از شانس خود در لیگ قهرمانان آسیا دفاع کنیم.

دیدار استقلال با السد در تاریخ ۱۹ بهمن‌ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.