مربی تیم ملی جوانان هدف از برگزاری اردوی تدارکاتی را شناخت هر چه بیشتر بازیکنان جدید حاضر در اردو اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کوروش برمک مربی تیم ملی فوتبال جوانان در مورد برگزاری اردوی جدید این تیم، گفت: در این مرحله از اردو بیشتر تمرکزمان بر روی بازیکنانی است که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند. آنها را ارزیابی کرده و سعی می‌کنیم بهترین ها را برای اردوهای تدارکاتی انتخاب کنیم.

وی در ادامه افزود: روز پنجشنبه نیز یک بازی تدارکاتی با تیم بزرگسالان شهرداری شهر قدس انجام خواهیم داد تا بازیکنان مورد نظر را آنالیز و ارزیابی کنیم. تقریبا شاکله تیم تشکیل شده و مطمئنا تا زمان برگزاری رقابت‌های جام جهانی برخی از بازیکنان را اضافه خواهیم کرد. در برخی از پست ها نیاز به بازیکن داریم و در فرصت باقیمانده سعی برای پوشش و تقویت بازیکنان داریم.

مربی تیم ملی فوتبال در ادامه اظهار داشت: با احتساب اینکه ۵ تا ۶ ماه به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۷ کره جنوبی باقی مانده، طبق برنامه‌ای که سرمربی داده است، سه تورنمنت بسیار خوب را در نظر گرفته و امیدوارم با تلاش فدراسیون فوتبال این سه تورنمنت برگزار شود تا به تجربه بین المللی بازیکنان افزوده شود و با آمادگی کامل به رقابت‌های مهم جام جهانی اعزام شویم.

برمک در پایان مهمترین مشکل اصلی تیم ملی جوانان را در حال حاضر در اختیار نداشتن برخی از بازیکنان دانست و گفت: به دلیل اینکه رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود، بازیکنان اصلی و شاغل در لیگ برتر را در اختیار نداریم که امیدوارم با همکاری هر چه بیشتر باشگاه‌ها در اردوهای بعدی و با رفع این مشکل، تمرینات و برنامه های آماده سازی خود را در پیش بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.