پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه شاید پرسپولیس در برخی از مسابقاتش مانند قبل زیبا بازی نمی‌کند، گفت: با این حال فلسفه «برانکو» برای قهرمانی به نظر درست می رسد.

علیرضا امامی فر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: پرسپولیس امسال از نظر آمادگی جسمانی و تاکتیکی در شرایط خوبی قرار داشت. از بعد آمادگی جسمانی، پرسپولیس در اکثر مسابقات تا دقیقه ۹۰ جنگنده ظاهر می شد و مصدومیت های این تیم نسبت به سالهای اخیر خیلی کم بود که این نشان از آمادگی بالای بازیکنان داشت.

وی افزود: از بعد فنی باید بگویم که برانکو ایوانکوویچ امسال تغییر تاکتیک داد و بیشتر بدنبال نتیجه گرایی بود. به همین خاطر شاید در برخی مسابقات زیبایی گذشته را نداشته اما این موضوع به علت اینکه پرسپولیس چند سال قهرمان نشده برای رسیدن به این هدف، استراتژی درستی به نظر می رسد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس می تواند در نیم فصل دوم هم همین روند خوبش را حفظ کند؟ اظهار کرد: به هر حال فلسفه تیمی عوض نمی شود و بازیکنان هم از نظر تاکتیکی در قالب تیم جا افتاده اند و باید همین روند تا قهرمانی حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس برای موفقیت دربازیهای آسیایی نیز نیاز به تقویت دارد، گفت: مطمئنا تیم در چند پست نیاز به تقویت دارد. در پست دفاع میانی پرسپولیس باید یک بازیکن خوب و قوی بگیرد و در پست هافبک نیز با توجه به جدایی نوراللهی و عالیشاه باید تیم بازیکنان دیگری نیز جذب کند تا نگاه قدرتمند به مسابقات آسیایی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.