مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک سایت در حالی خبر از جدایی من از پرسپولیس داده بود که خود من از این مسئله بی‌خبر بودم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد انصاری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که روی خط برنامه چهار، چهار، دو در رادیو جوان آمده بود، درباره اینکه امروز یک نیمه برای تیمش مقابل سیاه‌جامگان بازی کرده بود و دلیل این مسئله چه چیزی بود، گفت: من از یکی‌، دو روز قبل دچار کسالت بودم و با وجود اینکه پزشکان تیم تلاش زیادی کردند به بازی برسم، اما متأسفانه نتوانستم همراه تیم از ابتدا وارد زمین شوم. آقای برانکو اجازه نداد به صورت فیکس به زمین بروم، اما پس از اینکه ربیع‌خواه مصدوم شد من به بازی رفتم.

وی درباره اینکه در پست دفاع وسط راحت‌تر است یا دفاع چپ، گفت: برای من تفاوتی ندارد، اما به‌ هرحال بازی در پست دفاع وسط تجربه و تمرکز بیشتری می‌خواهد، ولی به‌هرحال بازی در هر دو پست سخت است، با این‌همه من در فجر شهید سپاسی در پست دفاع وسط هم بازی کرده‌ام و مشکلی از این بابت ندارم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش تو را به‌عنوان دفاع وسط تیم ملی دعوت می‌کند یا دفاع چپ، تصریح کرد: سال گذشته به‌عنوان دفاع چپ به تیم ملی دعوت شدم اما امسال آقای کی‌روش لطف کرده و من را به‌عنوان دفاع وسط به تیم ملی دعوت می‌کند.

انصاری درخصوص اینکه پیشنهادی که به او از سوی یکی از تیم‌های چینی شده به کجا رسید، اظهار داشت: باید بگویم این تیم در سوپر لیگ چین حضور دارد و از یک ماه قبل پیشنهادی به من داده بودند، اما من آن را جایی مطرح نکردم تا اینکه این باشگاه چینی به‌صورت مستقیم با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شد. من هم ترجیح دادم که همه‌چیز را به آقای برانکو واگذار کنم تا او در این خصوص تصمیم بگیرد و امیدوارم در نهایت تصمیمی گرفته شود که به‌نفع همه باشد.

وی ادامه داد:‌ البته باید بگویم که آرزوی هر فوتبالیستی است که روزی پیراهن پرسپولیس را به‌تن کند و پس از لطف خدا این آقای برانکو بود که در پرسپولیس به من بازی داد و به همین دلیل پرسپولیس و برانکو به گردن من حق دارند. به خاطر همین موضوع من هم همه چیز را به باشگاه و برانکو سپردم تا آنها تصمیم نهایی را بگیرند، اما به‌هرحال لژیونر شدن یک شانس فوتبالی است و امیدوارم تصمیم درستی در این خصوص گرفته شود.

مدافع ملی‌پوش تیم پرسپولیس درباره خبری که چهارشنبه شب از سوی یک سایت منتشر شد مبنی بر اینکه انصاری بعد از بازی با سیاه‌جامگان از پرسپولیس می‌رود، گفت: متأسفانه باید بگویم انتشار این خبر یک شیطنت بود و دوست ندارم اسم آن سایت را ببرم، اما قرار است باشگاه یک واکنش حقوقی به این شایعه‌پردازی داشته باشد؛ چراکه به نظر من انتشار این‌گونه اخبار برای از بین بردن تمرکز من و تیم بود تا ما به حاشیه برویم. چهارشنبه شب این خبر منتشر شده بود و از آنجایی که ساعت ۱۱ شب من خواب بودم، وقتی صبح از خواب بیدار شدم، تعداد زیادی تماس و پیامک‌ داشتم مبنی بر اینکه آیا از پرسپولیس می‌روم؟ این درحالی است که من از همه جا بی‌خبر بودم و هیچ اطلاعی از این مسئله نداشتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.