مدیر فنی تیم فوتبال سیاه جامگان از اتفاقات رخ داده بعد از پایان بازی با پرسپولیس ناراحت بود و نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و سیاه جامگان خداداد عزیزی به شدت از اینکه دستیارش را به رختکن راه نمی‌دادند ناراحت بود و برای دقایقی با مسئولان برگزاری مسابقه و یگان ویژه جر و بحث کرد.

مدیر فنی تیم فوتبال سیاه جامگان وقتی با درخواست جواد خیابانی برای مصاحبه روبه‌رو شد اعلام کرد: من نمی‌توانم صحبت کنم چون از ما خواسته‌اند که مربی حرف بزند.

وی خطاب به شیرازی رئیس هیأت فوتبال استان تهران، گفت: شما خودتان هم نمی‌دانید با خودتان چند چند هستید، در ابتدا از سازمان لیگ به من نامه زدند که در نشست خبری حاضر شوم و صبح امروز اعلام کردند که حق ندارم در کنفرانس بعد از بازی حضور پیدا کنم. من از این میکروفن‌ها زیاد دیده‌ام ولی مثل اینکه نمی‌گذارند ما کارمان را راحت انجام دهیم.

خداداد در پایان، گفت: من اصلاً‌نیمه دوم را از رختکن تماشا کردم و داخل زمین نیامدم می‌خواهید اصلاً دیگر وارد چمن نشوم تا خیالتان راحت شود. در این لحظه جواد خیابانی سعی در آرام کردن مدیر فنی تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.