باشگاه پانیونیوس پیشنهاد جذب مهاجم ایرانی‌اش از سوی باشگاه آ.اک یونان رد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی پانیونیوس با توجه به درخشش در لیگ یونان مورد توجه باشگا‌‌ه‌های مختلف این کشور قرار گرفته است و پیش از این باشگاه آ.اک یونان جلسه‌ای را برای جذب او با باشگاه پانیونیوس داشته است که جدی‌ترین مشتری‌اش بود.

روزنامه گازتا اسپورت یونان در جدیدترین خبر از روند مذاکره باشگاه آ.اک با پانیونیوس نوشت: کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی پانیونیوس گزینه اصلی تقویت خط حمله آ.اک در این فصل بود. با توجه به اطلاعات به دست آمده آ.اک برای جذب این مهاجم ایرانی ۲۰۰ هزار یورو به باشگاه پانیونیوس پیشنهاد داده است اما باشگاه یونانی برای فسخ قرارداد انصاری فرد ۴۰۰ هزار یورو درخواست کرده بود.

باشگاه پانیونیوس بلافاصله پیشنهاد باشگاه آ.اک را برای جذب انصاری فرد به خاطر کم بودن مبلغ پیشنهادی رد کرده است. البته این نتیجه اولیه پیشنهاد آ.اک بود زیرا آنها نمی‌خواهند انصاری فرد را در تابستان جذب کنند بلکه می‌خواهد به هر نحوی در زمستان کار انتقال او را تمام کند.

پانیونیوس شب گذشته در هفته دوازدهم سوپر لیگ یونان با درخشش انصاری فرد و شجاعی دو بازیکن ایرانی خود تیم لوادیاکوس را با نتیج ۴ بر یک شکست داد. انصاری فرد در این بازی پاس گل داد و شجاعی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.