کاپیتان تیم قهرمان آسیای استقلال به همراه چند چهره استقلالی دیگر به فیلم سینمایی «چهار فینال آسیا» پیوستند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قراب، مهدی حاج محمد، شاهین بیانی و محمد نوری به «۴ فینال آسیا» پیوستند. هفته گذشته سومین روز از تصویربرداری فیلم «۴ فینال آسیا» به کارگردانی امیر رفیعی و تهیه کنندگی مشترک وی و علی فتح‌الله زاده با حضور مهدی حاج محمد، محمد نوری، شاهین بیانی و جواد قراب به پایان رسید.

این اتفاق که دوشنبه هفته قبل در ورزشگاه پیر تهران صورت گرفت، ابتدا با حضور مهدی حاج محمد از بازیکنان تیم فوتبال تاج که در اولین قهرمانی این تیم در جام باشگاه های آسیا نقش داشت، آغاز شد.

پس از وی، محمد نوری مدافع با تعصب دهه هفتاد تیم فوتبال استقلال تهران مقابل دوربین قرار گرفت و پیرامون خاطرات خود به خصوص رقابت‌های جام در جام باشگاه‌های آسیا که با حضور استقلال در مرحله نیمه نهایی همراه بود، سخن گفت.

پس از پایان کار نوری، شاهین بیانی کاپیتان تیم قهرمان آسیا در سال ۱۹۹۰ در این فیلم حضور یافت و از احساسات و اتفاقات فوتبالی خود طی سالها حضور در آبی پوشان پایتخت صحبت کرد که این حرف ها بی تردید برای قدیمی ترهای فوتبال تداعی گر خاطرات بسیار و برای نسل جدید جذاب خواهد بود.

نکته جالب پیرامون بیانی این است که وی به عنوان کاپیتان، دومین جام قهرمانی استقلال را در آسیا بالای سر برد و در سال بعد نیز با این تیم توانست به نایب قهرمانی این رقابتها برسد.

جواد قراب پیشکوست استقلال آخرین مهمان گروه بود که از قهرمانی و کسب عنوان سومی با این تیم در آسیا و همچنین دیگر افتخارات باشگاه صحبت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.