اصفهان – سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: ذوب‌آهن در دیدار مقابل پرسپولیس تهران تنها یک موقعیت داشت و توانست از آن به خوبی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ عصر امروز پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: ترجیح می‌دهم درباره ذوب‌آهن صحبتی بر زبان نیاورم و باید بگویم بازیکنان ما امروز بسیار خوب بازی کردند و از حریف هم بهتر بازی کردند اما متأسفانه در این روز خوب، نتوانستیم با پیروزی، دل هواداران خود را شاد کنیم.

وی با بیان اینکه تیم ما در این مسابقه موقعیت‌های بسیاری را از دست داد، تصریح کرد: به نظرم مقابل تیمی مثل ذوب‌آهن این حق را نداریم که موقعیت‌های صد درصدی و حتی ۵۰ درصدی را به گل تبدیل نکنیم زیرا در دیدار مقابل این تیم، ممکن است برای این تیم چنین موقعیتی پیش آید و ذوب‌آهن از آن بهره لازم را ببرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: به هر حال، امروز ذوب‌آهن روی یک موقعیت به گل رسید و با آن پیروز مسابقه شد اما به هر حال ما باید در ادامه، از راه طولانی پیش‌روی خود استفاده کرده و تلاش کنیم که بازی‌های خود را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه این باخت، دومین شکست پرسپولیس در ۴۰ بازی گذشته به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: به هر حال، باید کاری کنیم که چنین باختی دیگر تکرار نشود و برای آینده آماده شویم.

ایوانکوویچ با اشاره به غیبتش در نشست خبری روز گذشته با خبرنگاران رسانه‌های گروهی تصریح کرد: من از بابت عدم حضور در این نشست خبری از همه عذرخواهی کردم و در حال حاضر حق خبرنگاران رسانه‌های گروهی این است که از من سئوالی نپرسند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.