آرش افشین که روز گذشته به خاطر خط خوردن از لیست ۱۸ نفره ورزشگاه را ترک کرده بود، در تمرین امروز حاضر شد و پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین تمرین آبی پوشان پس از پیروزی برابر پدیده مشهد امروز جمعه در یک هوای سرد در زمین شماره دو آزادی برگزار شد.

* کاوه رضایی، بختیار رحمانی، یعقوب کریمی و محمد خرمگاه غایبین تمرین امروز بودند.

* میثم مجیدی که مدت هاست به دلیل مصدومیت نتوانسته برای استقلال بازی کند امروز با لباس شخصی در تمرین حاضر شد.

* با توجه به برگزاری مراسم چهلم مرحوم پورحیدری در بهشت زهرا (س) تعدادی از بازیکنان مستقیما از بهشت زهرا (س) در تمرین استقلال حاضر شدند.

* مهدی رحمتی که قبل از شروع تمرین با تعدادی از بازیکنان والیبال بازی می کرد حین انجام این بازی دچار مصدومیت شد که پزشک تیم او را معاینه کرد و اظهار کرد مصدومیت او جزیی بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

* بهتاش فریبا وقتی متوجه شد رحمتی مصدوم شده به سرعت بالای سر او رفت و از دکتر وضعیت مصدومیت رحمتی را جویا شد.

* حدود ۱۰ هوادار در زمین شماره دو حضور داشتند و از جابر انصاری بابت گلی که وارد دروازه پدیده کرده بود تشکر کردند.

* آرش افشین که روز گذشته با ناراحتی ورزشگاه را ترک کرده بود در تمرین امروز حاضر شد و پا به پای دیگر بازیکنان در تمرینات گروهی حضور پیدا کرد.

* قبل از شروع تمرین علیرضا منصوریان دقایقی با بازیکنانش صحبت کرد و ضمن تشکر از پیروزی برابر پدیده از آنها خواست تمام تمرکز خود را به دیدار برابر نفت معطوف کنند.

* با دستور کادر فنی، بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت و از روز یکشنبه تمرینات خود را برای دیدار برابر نفت تهران آغاز خواهند کرد.

* بازیکنانی که روز گذشته به طور کامل مقابل پدیده به میدان رفته بودند پس از ۳۰ دقیقه ریکاوری زمین شماره دو را ترک کرده و سایر بازیکنان زیر نظر منصوریان و دیگر اعضای کادر فنی به تمرین پرداختند.

* تیم فوتبال استقلال تهران روز سه شنبه سی ام آذر ماه از مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه تختی تهران میهمان نفت تهران خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.