کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه نشست اعضای هیات رئیسه این فدراسیون با وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش می‌کنیم تا شرایط بهتر و افتخارات بیشتری برای کشور کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان گفت: از وزیر ورزش و جوانان به خاطر اینکه وقت گذاشته و هیات رئیسه را به حضور پذیرفتید تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: هیات رئیسه حاضر حدود چند سال است که در کنار هم فعالیت می کنند و یکی از دلایل اینکه فوتبال توانسته با موفقیت های خود دل مردم را شاد کند به ثبات مدیریت و همبستگی بین اعضا ارتباط نزدیک دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه تاکید کرد: همه ما نگاه بوجود آمده و ارامش حاکم بر ورزش کشور را به فال نیک می گیریم و با توجه به نگاه ویژه شما به ورزش امیدوار به موفقیت های آن به‌ویژه فوتبال خواهیم بود.

تاج ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت‌های فدراسیون خاطرنشان کرد: در حاضر فدراسیون فوتبال ایران علیرغم مشکلات مالی و کمبودهای موجود توانسته در اسیا نتایج بسیار خوبی بدست بیاورد و در حال حاضر کشورهای بزرگ اسیا که هزینه های زیادی را برای فوتبال می کنند در همه رشته ها از جمله فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بعد از ایران قرار دارند. تیم های ما همه در فوتبال و فوتسال و فوتبال اسیا در جایگاه اول اسیا قرار دارند و ما در تلاش هستیم تا شرایط بهتر و افتخارات بیشتری برای کشور کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر بانوان ایران هم توانسته اند در عرصه فوتبال و فوتسال رشد بسیاری داشته باشند و هم اکنون در فوتسال بانوان هم تیم نخست اسیا هستیم که افتخاری برای کشور به شمار می رود.

رئیس فدراسیون در پایان گزارشی از سایر فعالیتها و دغدغه های مسئولان فدراسیون و فوتبال کشور ارائه کرد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.