کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی گسترش فولاد گفت: دیدار مقابل استقلال خوزستان سخت است اما به دنبال ۳ امتیاز هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، فراز کمالوند در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال خوزستان گفت: بازی فردا بازی سختی است به این دلیل که با قهرمان سال گذشته مسابقه داریم. به نتایج امسال این تیم نگاه نمی‌کنیم چون تیم توانمندی است و نتایج آن سنخیتی با قدرت آنها ندارد. بازی سختی داریم و خودمان را برای یک بازی پایاپای آماده کرده‌ایم. اما با توجه به میزبانی این دیدار سعی می کنیم به روند رو به رشد خود ادامه داده و در جدول شرایط خودمان را بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: استقلال تیم جوان و خوب و دونده ای است اما میزبان هستیم و سعی می‌کنیم ۳ امتیاز را بگیریم.

کمالوند گفت: همان‌طور که بازی برای تیم‌های جنوبی در گرمای خوزستان خوب است، برای تیم‌های تبریزی نیز در سرمای این شهر مطلوب است و ما کاملاً آداپته هستیم، امیدوارم از این شرایط به بهترین شکل استفاده کرده و از میزبانی‌مان بهره ببریم.

وی در مورد فرازونشیب گسترش در فصل جاری گفت: در هر صورت حرکت سینوسی گسترش در هفته‌های اخیر درست شده است. ما بعد از بازی با تراکتورسازی که فوق‌العاده بودیم، استقلال را در تهران متوقف کردیم و سپاهان را هم بردیم و سپس نفت را هم در تهران متوقف کردیم و روی روال افتادیم و بهتر هم می‌شویم. البته نوع کاری من این‌طور است که در هر جایی که بوده‌ام، هرچه جلوتر رفته روند کاری‌ام بهتر می‌شود، هرچند که ابتدای فصل امسال حضور بازیکنان جدید باعث شد تا روال هماهنگی ما را به‌هم بزند. اگر روال این‌طور باشد به آن چیزی که می‌خواهیم می‌رسیم. از سوی دیگر در تعطیلات نیم‌فصل به دنبال تقویت تیم هستیم و در همین راستا با ۴-۳ بازیکن مذاکره کردیم تا تیم را تقویت کنیم.

سرمربی گسترش فولاد گفت: استقلال خوزستان امسال تیم قابل‌احترامی است و فقط خسوس و کولی‌بالی از این تیم جدا شده و شاکله‌اش حفظ شده است، اگرچه بحث مالی روی این تیم تأثیر گذاشته است، اما ما هرگز آنها را ضعیف نمی‌دانیم و باید فردا به‌گونه‌ای عمل کنیم که حتماً‌ ۳ امتیاز برای ما باشد، هرچند که حریف خوزستانی امسال غیرقابل پیش‌بینی نشان داده است.

کمالوند در مورد تغییرات این تیم در نیم‌فصل گفت: دو بازیکن جای خالی داریم و دو نفر هم شاید جدا شوند، اما الان چون جام حذفی و دو بازی سخت را پیش رو داریم به این موضوع ورود نمی‌کنم.

وی در مورد قراردادهای بازیکنان این تیم گفت: امسال هم قراردادها پله‌ای بسته شده و بر اساس رتبه ششم این اتفاق می‌افتد که این کار می‌تواند انگیزه ایجاد کرده و ما نیز چراغ‌خاموش و بدون حاشیه خودمان را به صدر نزدیک می‌کنیم. برای بازی فردا محروم نداریم و فقط ۲-۱ نفر سرما خورده‌اند که آن هم مشکل خاصی نیست.

سرمربی گسترش فولاد که با ۵ سوال پیاپی یک خبرنگار مواجه شده بود، گفت: من کمالوند ۵ سال پیش نیستم و آلزایمر گرفته‌ام! در مورد گلرها باید بگویم ملکی جلوی استقلال خوب گلری کرد و خسوس هم گلر بزرگی است و با توجه به سیستم بازی حریف در بازی‌های بعدی به آنها بازی می‌دهیم. در مورد پلی‌میکر با وجود نقی‌زاده و خلعتبری هیچ مشکلی نداریم و امسال دیگر به دنبال برگرداندن پیمنتا نیستیم، چون تا به مشکل می‌خوردیم او را صدا می‌زدیم. امسال پلی‌میکر نمی‌گیریم و پست‌های دیگر را تقویت می‌کنیم.

کمالوند افزود: بازیکنانی که برای ما بازی می‌کنند، امکان جدایی‌شان نیست و فقط کسانی می‌خواهند بروند که کمتر به آنها بازی می‌رسد. اسمی از کسی نمی‌آورم، اما به بازیکنان اصلی اجازه جدایی نمی‌دهیم.

وی در مورد برنامه گسترش نیم فصل گفت: امسال تعطیلات کوتاه است و نمی‌توانیم اردوی خارجی داشته باشیم. الان نیز نامه‌ای از فدراسیون آمده که باید از ۱۶ مربی لیگ برتر ۱۲ مربی در کلاس‌های حرفه‌ای شرکت کنند، به همین دلیل تیم را به تهران می‌آوریم چون نمی‌خواهم از آنها جدا شوم.

سرمربی گسترش فولاد در مورد جام حذفی گفت: تمام هوش و حواس‌مان به بازی فردا است اما امسال جام حذفی را باقدرت آغاز کرده‌ایم و فقط دو قدم تا فینال باقی مانده است.

کمالوند تأکید کرد: به خطیبی خسته‌نباشید می‌گویم و امیدوارم در تیم‌های دیگر موفق باشد. به قلعه‌نویی نیز خسته‌نباشید می‌گویم که نتایج خوبی با تراکتور گرفته و این تیم را با پرسپولیس مشترکاً به صدر رسانده و امیدوارم کاظمی هم موفق باشد. تراکتورسازی دنبال قهرمانی است و مربی بزرگی هم دارد و گسترش نیز امسال به دنبال ثبات است. ماشین‌سازی نیز با توجه به اینکه سال اول حضور در لیگ را سپری می‌کند، امیدوار به حفظ این تیم هستیم.

وی در پایان گفت: آذربایجان ۹ سال از سطح اول فوتبال به دور بود اما الان سه تیم دارد و امیدوارم این تیم‌ها موردحمایت مسئولان قرار بگیرد. سال‌ها در حسرت بودیم اما الان سه تیم داریم که باید قدر آنها را بدانیم. الان هم متأسفم به جای اینکه به صدرنشینی تراکتورسازی بپردازند به مسائل حاشیه‌ای فکر می‌کنند. الان هم اگر گسترش ثبات دارد به خاطر بی‌حاشیه بودن این تیم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.