سرمربی تیم منچستریونایتد معتقد است که مهاجم ملی‌پوش تیمش در بازی های آینده باید گل‌های بیشتری برای شیاطین سرخ به ثمر برساند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ژوزه مورینیو امسال ستاره‌های متعددی را به اولدترافورد آورد تا بتواند پس از سال‌ها دوباره شیاطین سرخ به اوج برسد.

وی با وجود خرید ستاره‌های زیاد هنوز نتوانسته منچستریونایتد را به اوج برساند.

مورینیو در آخرین اظهار نظر خود درباره وضعیت وین رونی اظهار داشت: ما بازی های خیلی خوبی انجام می‌دهیم اما در گل زدن مشکل داریم و نتوانسته‌ایم به اندازه‌ای که خوب بازی می‌کنیم، گلزنی هم بکنیم.

وی ادامه داد: از نظر بنده رونی یک مهاجم تمام عیار است، اما در تیم ملی او در پست مهاجم راست به میدان می‌رود. در این زمینه باید بگویم که رونی بازیکن تیم ملی انگلیس است نه بازیکن من! سرمربی تیم ملی انگلیس می‌تواند در منطقه پشت مهاجم و در جناح راست بازی کند و این مشکل من نیست.

مورینیو تاکید کرد: همان طور که گفتم در تیم من رونی یک مهاجم است و در همین منطقه از او استفاده خواهم کرد که کاری به پستی که در تیم ملی بازی می‌کند، ندارم.

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد گفت: حالا که رونی در پست مهاجم برای ما بازی می‌کند، باید گل‌های بیشتری را هم بزند. آن‌طور که می‌دانم او در این فصل در بازی‌های اروپایی ۲ گل به فنرباغچه زد و یک گل هم در لیگ برتر به ثمر رسانده است که این آمار برای یک مهاجم اصلا رضایت بخش نیست. من انتظار دارم که گل های بیشتری را وارد دروازه حریفان بکند و آمارش را در این زمینه ارتقا بخشد.

مورینیو خاطرنشان کرد: شاید در تیم ما زلاتان ابراهیمویچ موقیعت بهتری برای گلزنی داشته باشد، اما رونی هم در پست مهاجم برای ما بازی می‌کند و هر بازیکنی که در خط حمله است باید به فکر گلزنی ‌های بیشتر باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.