اقدامات لازم برای حل مشکلات مربوط به میکسدزون ورزشگاه آزادی از روز گذشته آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی ورزشگاه آزادی، به دنبال پخش تصاویری در آیتم از نود تا نود برنامه تلویزیونی ۹۰ مورخ دوشنبه پانزدهم آذرماه در خصوص مشکلات قسمت "میکسدزون" ورزشگاه آزادی و چکه کردن آب بر سر خبرنگاران، روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی توضیحاتی را به شرح زیر ارایه کرد:

«ابتدا باید تشکر ویژه ای از اصحاب رسانه داشت که با نگاه دقیق خود مشکلات را به تصویر می کشند. نشان دادن همین نواقص موجب می شود که اقدامات موثر در جهت اصلاحات بدون فوت وقت برداشته شود.

در همین راستا طبق دستور مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و هماهنگی سید حسن طباطبایی مدیر مجموعه ورزشی ازادی، از دیروز (سه شنبه) اقدامات لازم برای بررسی و در نهایت برطرف شدن این مشکل آغاز شد.

بررسی های ابتدایی که توسط تیم فنی و مهندسی مستقر در ورزشگاه ازادی انجام شده، نشان می دهد که این مشکل به دلیل فرسودگی موجود در سقف بتونی خندق است. از سوی دیگر مشکل مذکور تنها مرتبط با بخش میکس زون نبوده و باید به شکل اساسی برطرف شود .

همانطور که علاقه مندان به ورزش اطلاع دارند، بیش از ۵۰ سال از حیات ورزشگاه آزادی به عنوان بزرگترین ورزشگاه ایران می گذرد، در این مدت برای مرمت و بازسازی این ورزشگاه پیر اقداماتی انجام شده که آخرین آن نیز صندلی گذاری طبقه دوم بوده است.

با این حال انجام تعمیرات اساسی در ورزشگاه آزادی نیاز به بودجه و زمان مناسب دارد که با تلاش مدیران وزارت ورزش و جوانان و نگاه ویژه رئیس جمهور به مقوله ورزش اقدامات ابتدایی در خصوص تخصیص بودجه برای مرمت و بازسازی ورزشگاه ازادی انجام شده است.

امید می رود با پرداخت بودجه لازم برای مرمت و بازسازی ورزشگاه ‌آزادی، کار بازسازی به سرعت ‌آغاز شود تا مجموعه ورزشی ‌آزادی بهتر از گذشته خدمات خود را به اهالی ورزش ارایه کند.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.