کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رویارویی تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و اورتون در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس باعث شد تا رونالدو کومان از مهاجم سوئدی شیاطین سرخ تعریف کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مصاف فردا یونایتد‌ها در زمین اورتون برای کومان خاطره‌ساز است. او به عنوان مسئول فنی اورتونی‌ها نه فقط مجبور است شاگردانش را مقابل شیاطین سرخ هدایت کند، بلکه ترفندی برای مهار زلاتان ایبراهیموویچ، شاگرد اسبق خود بیابد.

مربی کنونی تیم انگلیسی در سال‌‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ هدایت آژاکس آمستردام را برعهده داشت و مهاجم خط حمله‌اش،‌ ‌»ایبرا» بود.

به همین دلیل کومان در مصاحبه خبری قبل از بازی فردا اظهار داشت:آن موقع زلاتان ۱۹ ساله بود. با این حال مهاجمی فوق‌العاده قوی بود.او از آن دسته بازیکنانی است که همه مربیان مایلند در تیم خود داشته باشند.کارکردن با او زیبا بود.

وی افزود:او یکی از بهترین بازیکنان کنونی است.اکنون در آخرین بخش دوران ورزشی‌اش قراردارد.اما همچنان با انگیزه است و گلزنی می‌کند. وقتی به عملکردش نگاه می‌اندازد،‌می‌تواند نسبت به کاری که انجام داده خرسند باشد.

این مربی در مورد زلاتان یک نکته دیگر را هم چنین اضافه کرد:آن موقع او جوان بود. اما گاهی کارکردن با او برای مربی سخت می‌شد. به هرحال من از همکاری با او استقبال می‌کردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.