سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پذیرفته که شاگردانش از کورس قهرمانی خارج شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم نخست شهر منچستر یکشنبه (فردا) در رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر راهی بازی خارج از خانه با اورتون خواهد شد. در صورتی که در این بازی شیاطین سرخ به برتری برسند، ۲۳ امتیازی خواهند شد. با این حال همین حالا با چلسی، صدرنشین لیگ ۱۱ امتیاز فاصله خواهند داشت. همین مساله بیان‌گر آن است که اولدترافوردی‌ها از کورس قهرمانی دور افتاده‌اند.

به این نکته روز گذشته ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری خود اذعان کرد. وی اظهار داشت: در شرایط کنونی،‌احتمالا قهرمانی برای من‌‌یونایتد امسال تحقق نخواهد یافت. شاید نتوانیم به آن برسیم.

وی افزود:با این وضع از آینده نمی‌توانم چیزی را پیش‌بینی کنم. البته در فوتبال هر چیزی امکان دارد رخ دهد. اما احتمالا ما قهرمانی را نمی‌گیریم.چرا که فاصله‌ای میان ما و تیم‌های درجه یک بالای جدول بوجود آمده است.نمی‌دانم که این فاصله چه زمانی برداشته می‌شود. شاید فصل بعد رخ دهد.شاید هم امسال،همینطور شاید هم ۲ سال دیگر.

آقای خاص همچنین عنوان کرد:احتمال دارد در آینده من اینجا نباشم و شخصی غیر از من بیاید. اما به هرحال اگر راه بزرگان را در‌ پیش بگیریم، می‌توان قهرمان شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.