مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: از عملکرد داوری در نیمه اول و دوم به هیچ‌عنوان راضی نیستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم سیاه‌جامگان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود نفت آبادان به پایان رسید.

عباس دهقانی در پایان این دیدار اظهار داشت: اول به تیم نفت آبادان تبریک می‌گویم، به مردم خوب آبادان نتیجه امروز را تبریک می‌گویم. ما در شروع بازی شرایط بهتری داشتیم و فکر می‌کنم بازی بهتری انجام دادیم، اما متأسفانه در ارسال پاس‌های آخر موقعیت‌ها را از دست دادیم.

وی در ادامه افزود: تیم نفت هم فکر می‌کنم تلاش می‌کرد از جناحین ما از سمت چپ و راست به نتیجه برسد. ما با بازیکنان دفاع و هافبک صحبت کرده بودیم مراقب ارسال‌ها باشند، اما در یک اشتباه فردی در دقیقه ۴۵ که تایم طلایی محسوب می‌شود، آنها با ارسال یک توپ و اشتباه فردی بازیکن تیم ما نیمه اول را پیروز به رختکن رفتند.

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در ادامه عنوان کرد: ما در نیمه دوم در حالی برای برد آمدیم که علاوه بر زدن گل تساوی با گل دوم برنده دیدار باشیم و نتیجه را حفظ کنیم، اما صحبت‌هایی که در رختکن داشتیم بازهم بچه‌ها اشتباه کردند و در ضدحملات متأسفانه بچه‌ها رعایت نکردند. بازی امروز که باید برنده دیدار می‌شدیم، این اتفاق رخ نداد.

دهقانی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: تیم نفت در نیمه دوم بازی خوبی انجام داد و در گرفتن توپ‌های سرگردان عملکرد خوبی داشت و بازی امروز برای آنها خوب رقم خورد، هرچند ما هم حملات خوبی داشتیم، اما به آنها تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این سوال که ‌آیا از تیم داوری راضی هستید یا خیر، گفت: از داوری ناراضی هستم. نه در نیمه اول نه در نیمه دوم اصلاً از عملکرد آنها راضی نیستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.