کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: در نیمه دوم بازی استقلال و صبا فوتبال ندیدیم و در نیمه اول هم شاهد داوری خوبی نبودیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا کشوری‌فرد پس از شکست دو بر صفر صبای قم مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: نیمه اول آن وضع داوری را شاهد بودیم و در نیمه دوم هم اصلاً فوتبالی ندیدیم.

وی در مورد حواشی و درگیری مربیان دو تیم در کنار زمین گفت: من فکر نمی‌کنم کادر فنی استقلال باید در محوطه فنی کادر فنی ما حاضر شود، با این حال نمی‌دانم درون زمین چه اتفاقی افتاده است. من بالا نشسته بودم و نمی‌توانم در باره این مسائل قضاوت کنم.

مدیرعامل باشگاه صبا در مورد توصیه خرمگاه به مرفاوی برای اینکه بهتر است مرفاوی از ساکت الهامی استفاده نکند، گفت: این مسئله به او ارتباطی ندارد. او خودش کمک مربی استقلال است و من نمی‌توانم به منصوریان بگویم از او استفاده نکند.

کشوری‌فرد در مورد درگیری خرمگاه و ساکت الهامی گفت: من به این مسائل ورود نمی‌کنم، آنها هر دو مربی هستند.

وی در مورد اینکه باشگاه صبا به داوری این بازی اعتراض خواهد کرد یا نه، گفت:‌این داوری اصلاً داوری نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.