تبریز - سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه برخی ها می گفتند گسترش فولاد امسال سقوط می کند، گفت: باید گل های بیشتری به سپاهان می زدیم، ولی بابت پیروزی خدارا شکر می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند بعداز پیروزی تیمش برابر سپاهان اصفهان گفت: بازی سختی بود و خداراشکر که پیروز شدیم. البته امروز باید گل های بیشتری به سپاهان می زدیم.

وی با بیان اینکه در این هفته های اخیر فشار زیادی را تحمل کردیم، افزود: برخی ها در هفته چهارم و پنجم می‌ گفتند گسترش فولاد امسال سقوط می‌ کند ولی لطف خدا مثل گذشته شامل حال ما شد و نتایج خوبی گرفتیم.

کمالوند با اشاره به اینکه در دو بازی سخت امسال یعنی بازی با سپاهان و استقلال بازی شکست خورده را بازگرداندیم، ادامه داد: در این موفقیت ها من مربی کمترین نقش را داشتم و از بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی تشکر می کنم.

سرمربی گسترش فولاد با تاکید بر اینکه تیمش راه را پیدا کرده است، گفت: ما امروز نیز موقعیت های زیادی داشتیم و از تیم خوب سپاهان که همیشه مدعی قهرمانی بوده است خوب کار کردیم.

وی با بیان اینکه موقعیت های گل تیمش بیشتر از حریف بود، افزود: ما امروز خوب بودیم و من از عملکرد بازیکنان راضی هستم و از آنها تشکر می کنم.

کمالوند در خصوص بالابودن مصدومیت های بازیکنان لیگ برتری نیز گفت: سرمای هوا دلیل اصلی مصدومیت ‌هاست، امسال در تبریز مصدومیت ها بیشتر هم بود. البته این قضیه در اروپا فرق می کند چراکه تغذیه و سرمای آنها متفاوت است.

سرمربی گسترش فولاد افزود: در نیم فصل برای تقویت چند پست اصلی دنبال بازیکن خوب هستیم و چند نفر را نیز مدنظر قرار داده ام. باید در نیم فصل دوم با جمع کردن تمام امتیازات نتایج هفته های گذشته را جبران کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.