مدیرعامل باشگاه سایپا اعلام کرد: بازیکنان و مربیان به دلیل نتایج ضعیف در لیگ برتر جریمه خواهند شد.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در مورد شکست ۲ بر صفر مقابل نفت تهران گفت: در بازی با نفت بازهم بدشانسی گریبانگیر تیم ما شد و با وجود داشتن موقعیت های زیاد گلزنی نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم. البته اشتباه داوری هم باز به ضرر تیم ما شد و در حالی که مدام روی دروازه نفت حمله می کردیم اعلام یک پنالتی اشتباه باعث شد که گل بخوریم. این پنالتی اشتباه شیرازه تیم ما را از پاشاند.

وی ادامه داد: کارشناسان داوری اعلام کردند که داور به اشتباه علیه ما پنالتی گرفت اما فایده ای ندارد و مثل بازی با صبا و نفت مسجد سلیمان دوباره شاهد اشتباه داوری بودیم. به این داوری هم اعتراض خواهیم کرد اما بازهم سودی برای ما نخواهد داشت. توپی که به شکم بازیکن ما برخورد کرده را داور برای حریف پنالتی گرفت.

درویش در مورد وضعیت مصدومیت مهدی ترابی گفت: در جریان بازی با نفت روی این بازیکن خطا شد و احتمالا ترابی را چند هفته در اختیار نخواهیم داشت و امروز هم پزشک جراح در مورد جراحی پای این بازیکن تصمیم گیری خواهد کرد. دروازه بان ما هم مصدوم شد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه احتمال دارد بازیکنان و مربیان به خاطر نتایج ضعیف جریمه شوند، گفت: اگرچه در نتایج تیم ما عوامل مختلفی از جمله اشتباه داوری موثر بوده است ولی بازیکنان و مربیان برای این نتایج جریمه خواهند شد. زیرا بازیکنان ما در هر بازی چند فرصت گلزنی را با بی دقتی از دست می دهند بنابراین کادرفنی و بازیکنان را جریمه خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.