اهواز ـ سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان: مشکلات مالی تیم حل نشده ولی گل نزدن ما در برابر سیاه جامگان ربطی به مسائل مالی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی شامگاه پنج شنبه پس از تساوی خانگی تیمش در برابر سیاه جامگان مشهد در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز ما واقعا بازی خوبی انجام دادیم ولی واقعیت این است که به بازی خوب امتیاز نمی دهند ولی واقعا ما امروز موقعیت های خوب و فراوانی داشتیم که در زدن ضربات نهایی دقت نکردیم.

وی افزود: در یک ماه تعطیلی لیگ برتر ما بازی خوب تدارکاتی برگزار نکردیم به همین دلیل اعتقاد دارم یک امتیاز در اولین بازی بعد از تعطیلات خوب بود و باید به آن رضایت دهیم.

پورموسوی با بیان اینکه ما تا قبل از برگزاری این بازی بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار داشتیم، بیان کرد: در این بازی خط حمله ما عملکرد خوبی نداشت و آنها با بی دقتی اغلب توپ های به دست آمده را به هدر دادند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: البته امیدوارم در بازی های آینده بازی خط حمله ما بهتر شود و آنها بتوانند عملکرد مناسبی به خصوص در بازی آینده در برابر سایپا از خود نشان دهند.

وی در خصوص مشکلات مالی این تیم که از ابتدای فصل تاکنون با آن مواجه شده است نیز گفت: مشکلات مالی ما هنوز حل نشده است ولی برای این بازی به بازیکنان گفتم که بازی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و چندان به مسائل مالی فکر نکنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: قطعا گل نزدن بازیکنان ما در بازی امروز ربطی به مسائل و مشکلات مالی ندارد و علت اصلی آن این بود که ما یک ماه است از شرایط مسابقه دور شده ایم و به مرور به حالت مناسب خود باز می گردیم. البته فکر می کنم همه تیم هایی که در این هفته بازی می کنند با مشکل عدم آمادگی مواجه باشند.

پورموسوی در خصوص محرومیت هواداران استقلال خوزستان از حضور در این بازی نیز گفت: ما به هواداران خودمان دلگرم هستیم به همین دلیل اعتراض کرده ایم و امیدوارم اعتراض ما جواب دهد و در بازی خانگی بعدی شاهد حضور هواداران خود باشیم.

به گزارش مهر، از سری رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه امروز تیم های استقلال خوزستان و سیاه جامگان مشهد در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی بدون گل رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.