پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به عملکرد ملی پوشان برابر سوریه گفت: شرایط زمین مالزی برای انجام مسابقه فوتبال مناسب نبود.

رضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تساوی بدون گل ایران برابر سوریه گفت: متاسفانه شرایط زمین برای انجام یک بازی فوتبال مناسب نبود زیرا از نظر فنی هیچ تاکتیکی را نمی توان در چنین شرایط اجرا کرد و تنها در دو صورت تیم‌ها می توانستند برتری نسبت به یکدیگر داشته باشند.

وی افزود: در چنین شرایط ابتدا فیزیک بدنی یک تیم می تواند عامل موفقیت آن باشد و سپس اینکه تیم به بازی مستقیم روی بیاورد.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: به هر حال اگر از نظر امتیازی بخواهیم حساب کنیم یک امتیاز را در بازی خارج از خانه بدست آوردیم که فکر می کنم برای ما چندان بد هم نباشد.

شاهرودی گفت: خوشبختانه تا الان تیم ملی امتیازات خوبی کسب کرده و حریفان هم در حد و اندازه ای نیستند که بخواهند برای تیم ملی در راه جام جهانی مشکل ایجاد کنند.

وی در خصوص عملکرد پرسپولیس در ۱۰ هفته ابتدایی لیگ اظهار کرد: به هر حال پرسپولیس با عملکردی که داشته از همه نظر نمره قبولی گرفته است.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا تعطیلات لیگ در عملکرد پرسپولیس تاثیر داشته یا خیر اظهار کرد: به هر حال لیگ در چند مقطع تعطیل شده است. مگر یک بازیکن چند بار می تواند برنامه های بدنسازی را پشت سر بگذارد اما هر زمان ما لیگ خوبی داشتیم تیم ملی ما هم قوی بوده است. امیدوارم تعامل بیشتری میان باشگاهها و کی روش صورت بگیرد تا دیگر این ناراحتی ها را شاهد نباشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.