مربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: جام حذفی شرایط خودش را دارد. تیم ها برنامه های خاصی برای این جام دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین خطیبی مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست پیش از دیدار تیم های ذوب آهن و ماشین سازی در مرحله یک هشتم رقابتهای جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور گفت: جام حذفی شرایط خودش را دارد. تیم ها برنامه های خاصی برای این جام دارند. از ذوب آهن شناخت کافی داریم. بازی های خوبی انجام می دهد. تیم با نظم و تاکتیکی است. در جام حذفی در سال های قبل نتایج خوبی به دست آورده و برای ۳ امتیاز به میدان می آید.

وی افزود: ما با شناختی که داریم و با آنالیزی که کردیم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اکنون شرایط خوبی داریم و بعد از بردی که مقابل خونه به خونه داشتیم، بازیکنان انگیزه خوبی دارند و بدون استرس تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم فردا شاهد بازی خوبی باشیم.

مربی ماشین سازی تبریز گفت: فردا هر تیمی که طی ۹۰ یا ۱۲۰ دقیقه تمرکز داشته باشد، می تواند پیروز میدان باشد. ما برای کل بازی برنامه داریم و امیدوارم بتوانیم با این برد به لیگ برتر هم برگردیم و در بازی های لیگ برتر موفق باشیم.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه صادقیان، کامدار، نریمان جهان و ادسون را به علت مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.بازیکنان مصدوم ما بازیکنان تاثیر گذاری هستند اما در بازی خونه به خونه از بازیکنان جوان استفاده کردیم و خوشبختانه خوب بازی کردند و جواب دادند و بدون تردید آینده خوبی دارند.

وی اظهار کرد: جایگاه ما متاسفانه با پتانسیلی که داریم خوب نیست. اما بعد از بازی استقلال، بدبیاری، تعطیلات و مصدومیت های مکرر در روند بازی های ما تاثیر گذار بود. ولی خدا رو شکر با انگیزه ای که داریم جایگاه خود را در جدول لیگ برتر بهتر خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.