مرد شماره ۲ تنیس دنیا اولین بازی جام ستارگان را با برتری خاتمه داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین بازی چهل و هفتمین دوره تنیس جام ستارگان لندن با برتری نواک جوکوویچ، تنیسور مشهور صربستانی خاتمه یافت. در این بازی که در گروه «ایوان لندل» برگزار شد، جوکوویچ، مرد شماره ۲ تنیس دنیا با نتیجه ۲ بریک از سد دومینیک تیم از اتریش گذشت. فاتح ۱۲ گرنداسلم با نتایج ۶ بر ۷، ۶ بر صفر و ۶ بر ۲ بر رقیبی که برای اولین بار در این رقابت‌ها حاضر شده به برتری رسید.

جام ستارگان به عنوان آخرین رقابت هر سال تنیس بین ۸ نفر برتر آخرین رنکینگ قبل از شروع رقابت و در ۲ گروه ۴ تیمی انجام می‌شود. هر گروه به نام یکی از ستاره‌های سابق دنیای تنیس نامگذاری شده و امسال در گروه «ایوال لندل» ، نواک جوکوویچ، دومنیک تیم، میلوس رائونیچ و گائل مونفیلس حضور دارند و در گروه «مک‌انرو» هم اندی ماری، شماره یک جدید تنیس مردان همراه مارین چیلیچ، کی‌نیشیکوری و استانیسلاس واورینکا با هم رقابت می‌کنند. از هر گروه ۲ تنیسور به نیمه‌نهایی می‌رسند.

امسال برای اولین بار پس از یک دهه، راجر فدرر، تنیسور اسطوره‌ای سوئیس به دلیل مصدومیت و رافائل نادال به دلیل خارج شدن از جمع نفرات برتر و نرسیدن به حد نصاب امتیازات لازم در این رقابت حضور ندارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.