سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان تأکید کرد، تیمش برای برتری مقابل بم دو هفته برنامه‌ریزی کرده بود.

مریم جهان‌نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تیم فوتبال بم، تیم بسیار قدرتمندی است که از بازیکنان آماده‌ای نیز بهره می‌برد. برای بازی برابر این تیم از دو هفته پیش برنامه‌ریزی کرده و فیلم مسابقات پارسال و چند هفته پیش بمی‌ها را آنالیز کرده بودیم.

وی ادامه داد: ما روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم و توانستیم اولین گل را هم در دقیقه ۲۵ روی ضربات ایستگاهی بزنیم. ما در دقیقه ۴۰ گل مساوی را خوردیم و با همین نتیجه به رختکن رفتیم. در نیمه دوم نیز یک گل دریافت کردیم. با این وجود حمایت خوب تماشاگران و انگیزه بالای بازیکنان باعث شد تا در دقایق ۷۰ و ۸۳ دو گل به ثمر برسانیم و بازی باخته را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان یادآور شد: هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی به پایان رسید که تیم ما تنها سه بازی خود را برگزار کرده است و این هفته باید بازی‌های معوقه خود را برگزار کنیم.

جهان‌نجاتی همچنین خاطر نشان کرد: سه‌شنبه به مصاف استقلال خوزستان می‌رویم و شنبه هفته آینده باید با تیم خوب آینده‌سازان روبه‌رو شویم که بازی سختی برای ما به‌شمار می‌رود. زمان بازی‌های معوقه به شکلی است که اصلاً فرصتی برای استراحت و ریکاوری نداریم.

وی تصریح کرد: اگر بازی‌های معوقه خود را به خوبی پشت سر بگذاریم تا حدودی خیال‌مان راحت می‌شود و حداقل ۴۰ درصد از راه را برای قهرمانی طی کرده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.