رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت:‌ بحث پشتیبانی و مدیریت باشگاه تراکتورسازی با قدرت انجام می‌شود و امیدواریم امسال اولین قهرمانی تیم در لیگ برتر به دست بیاید.

غلام‌عسگر کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بحث استعفای سعید عباسی، عباس الیاسی و مهدی کوهی سه تن از ۵ عضو هیات‌مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: تیم و باشگاه با قدرت کارش را پیش می‌برد و امیدواریم روند خوب‌مان ادامه داشته باشد. بحث استعفای سه تن از اعضای هیات‌مدیره یک استعفای اعتراضی است که نیاز به بررسی دارد تا در مورد آن تصمیم‌گیری کنیم. اینطور نیست که با دادن استعفا همکاری قطع شود. مشکل خاصی وجود ندارد. ما در بحث‌های پشتیبانی و مدیریت اجرایی کار را با قدرت پیش می‌بریم و به امید خدا برای رسیدن به اولین قهرمانی تیم در لیگ برتر با همت فراوان تلاش می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا استعفای سه عضو هیات‌مدیره پذیرفته شده است، خاطرنشان کرد: استعفا نیاز به بررسی دارد به طور مثال اگر من از سمت خودم استعفا بدهم کارم تا زمان پذیرش استعفا تمام نشده و مسئولیتم همچنان باقی است. با قدرت پای کار هستیم و امور باشگاه هم پیش‌ می‌رود. بحث پشتیبانی تیم به خوبی صورت می‌گیرد و مدیریت هم در جایگاه خود به فعالیتش ادامه می‌دهد. با جدیت کار می‌کنیم و فقط به فکر موفقیت تیم هستیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی در مورد اینکه دلیل استعفای این سه عضو هیأت مدیره چه بوده است، خاطرنشان کرد: بهتر است از بیان این مسائل پرهیز کنیم مشکل خاصی وجود ندارد و همه چیز درست خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )