باشگاه بارسلونا امروز مجمع عمومی سالیانه خود را برگزار کرد و آخرین رخدادهای مالی و اداری این باشگاه با هیات امنا و اعضای مجمع در میان گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع عمومی سالیانه باشگاه بارسلونا امروز برگزار شد و طی آن نایب رئیس باشگاه، همچنین مدیرعامل و نماینده بخش مالی و اداری بارسلونا سخنرانی کردند.

در این مراسم قرارداد باشگاه بارسلونا با خطوط هوایی قطر به ارزش ۳۳.۵ میلیون یورو مورد تایید قرار گرفت و البته مخالفان این قرارداد نیز سخنان خود را به سمع و نظر حاضران رساندند.

در این مراسم مقرر شد روز خاصی به عنوان بزرگداشت یوهان کرایف مشخص شود و هر سال در چنین روزی که می‌تواند روز تولد او باشد، جشن بزرگی در نیوکمپ برگزار شود اما برگزاری جامی به نام کرایف به نظرسنجی کلی میان هواداران رسمی بارسلونا موکول شد.

درباره فوتبال و هندبال زنان بارسلونا نیز در این مراسم تصمیم گیری و مقرر شد بوجه در نظر گرفته شده برای ورزش بانوان بارسلونا به اندازه ۳۰ درصد مبلغ قبلی افزایش داشته باشد.

قرارداد مشکوک و مبهم نیمار نیز در این مراسم مورد شور گذاشته شد که در نهایت با رای اکثریت، به رسمیت شناخته شد.

بودجه بندی بارسلونا نیز در این مراسم به صورت شفاف در اختیار هیات امنا و اعضای مجمع عمومی قرار گرفت که این بودجه بندی با چند تذکر و هشدار مالی درباره پرداخت به موقع مالیات مورد تصویت اکثریت قرار گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.