ملی‌پوش سابق انگلیس و کاپیتان آبی های لندن معتقد است مربی پیشین او در چلسی می تواند در «اولدترافورد» موفق باشد به شرط اینکه هواداران این تیم صبور باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «فرانک لمپارد» بازیکن سابق تیم فوتبال چلسی تأکید می کند که «ژوزه مورینیو» هنوز توانایی های سابقش را دارد اما پذیرفت که مرد پرتغالی برای ایجاد تغییرات در منچستریونایتد نیاز به زمان دارد.

تیم فوتبال منچستریونایتد پس از کسب قهرمانی در فصل ۱۳-۲۰۱۲ تاکنون یکبار توانسته است که جزء چهار تیم نخست لیگ برتر شود، اما خیلی از مردم این فصل «شیاطین سرخ» را با وجود خریدهای گران قیمتی که در تابستان انجام داده بودند، قهرمان لیگ برتر می دانند.

«لمپارد» معتقد است که در حال حاضر بازگشت آنها به لیگ قهرمانان باید در الویت باشد و او اطمینان دارد که سرمربی سابقش، همانطور که پیش از این نیز ثابت کرده است، انتخاب درستی برای انجام این پروژه است.

«لمپارد» گفت: او هنوز توانایی های سابقش را دارد، البته که دارد. دوباره تلاش می کند تا بهترین تیم را بسازد. اینکه آنها جزء چهار تیم بالای جدول باشند یک پیشرفت است. مطمئن نیستم با چیزی که در حال حاضر دارند، بتوانند قهرمان شوند البته که «مورینیو» مربی بزرگی است ولی چیزی هنوز آنجا درست نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.