کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

حدود ۴۰ هزار هوادار با حضور در ورزشگاه آزادی تماشاگر جدال تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حدود ۴۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* بازیکنان تیم پرسپولیس زمانی که قصد داشتند عکس یادگاری تیمی بگیرند عکس مرحوم مهدی خانبانی روانشناس اسبق تیم پرسپولیس را در دست گرفتند.

* با توجه به نزدیکی روز سیزده آبان بلندگوی ورزشگاه یاد و خاطره شهید محمدحسین فهمیده را گرامی داشت.

* علی علیپور، امید عالیشاه، محسن ربیع‌خواه، وحید امیری و ... تعدادی از بازیکنان پرسپولیس بودند که پیش از شروع بازی به سمت نیمکت صنعت نفت رفته و با ناظر دست‌نشان سرمربی این تیم خوش و بش کردند.

* رضا نوروزی مهاجم صنعت نفت آبادان که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.

* بازیکنان پرسپولیس و صنعت نفت پیش از شروع بازی حلقه اتحاد تشکیل دادند.

* تعدادی از مربیانی که در کلاس مربیگری حضور دارند به ورزشگاه آمده و این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

* نادر دست‌نشان چندین دسته گل را به سمت هواداران تیمش پرتاب کرد.

* بازیکنان نفت در حالی حلقه اتحاد تشکیل دادند که نادر دست‌نشان سرمربی این تیم در حال گرفتن عکس یادگاری با پرسپولیسی‌ها بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.