تیم تحت هدایت زین‌الدین زیدان تا ثبت یک رکورد بی‌سابقه در فصل جاری فاصله زیادی ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برخلاف فصول گذشته که اکثر گل‌های تیم فوتبال رئال‌مادرید میان اضلاع مثلث BBC (بنزما، بیل و رونالدو) تقسیم می‌شد، در این فصل فرصت گلزنی برای بازیکنان این تیم متوازن‌تر تقسیم شده است به طوری به جز سه نفر تمامی بازیکنان تیم تحت هدایت زین‌الدین زیدان گلزنی کرده‌اند.

اکثر مدافعان، هافبک‌ها و البته مهاجمان رئال‌مادرید و در واقع ۱۸ بازیکن این تیم در این فصل حداقل یک بار گل زده‌اند و متئو کواچیچ (که بازیکن ترکیب اصلی و یک بازیکن گلزن هم نیست)، کاسمیرو (کسی که این فصل تنها چهار بازی انجام داده و از ماه سپتامبر مصدوم بوده است) و فابیو کوئنترائو (مدافعی که چهارشنبه برابر کولتورال لئونسا برای اولین بار در این فصل بازی کرد)، تنها کسانی هستند که هنوز گل نزده‌اند. این آمار تحسین‌برانگیزتر هم جلوه می‌کند وقتی این واقعیت در نظر گرفته شود که هنوز یک چهارم از بازی‌های رئال در فصل جاری هم انجام نشده است.

فصل گذشته نیز رئال‌مادرید نشان داد که برای گلزنی به مهاجمانش وابسته نیست و تنها بازیکنانی که نتوانستد گل بزنند رافائل واران و آلوارو آربلوا بودند. این فصل اما کوئنترائو، کاسمیرو و کواچیچ هنوز زمان زیادی برای گلزنی دارند که اگر هر سه آنها موفق به انجام این کار شوند، رئال‌مادرید برای اولین بار در تاریخ خود، توسط تمام بازیکنانش در طول یک فصل به گل رسیده است.

آخرین باری که کاسمیرو برای رئال‌مادرید گلزنی کرده است، فصل گذشته برابر لاس‌پالماس بود. کواچیچ هم آخرین گلش برای کهکشانی‌ها را در لیگ قهرمانان فصل گذشته برابر مالمو زد. آخرین گل کوئنترائو اما در گذشته‌ای دورتر به ثبت رسیده است. او آخرین بار این کار را در فصل ۱۳-۲۰۱۲ برابر اسپانیول انجام داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.