کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن فرانسه گفت: سیگار کشیدن وراتی آن هم خارج از اردو به من ربطی ندارد و مقامات باشگاه درباره او تصمیم می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شماره ۶ تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن فرانسه دو روز پیش در حال سیگار کشیدن از سوی عکاسان و فیلمبرداران شکار شده و این موضوع دردسرهایی برای او و باشگاهش به همراه داشته است.

نکته جالب کاهش شدید فروش پیراهن شماره ۶ پاری‌سن‌ژرمن در فروشگاه‌های رسمی این باشگاه بوده که نشان‌دهنده حساسیت مردم و هواداران است.

اونای امری سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال پر هوادار و ثروتمند شهر پاریس در این خصوص گفت: سیگار کشیدن وراتی به من ربطی ندارد چرا که این اتفاق خارج از اردو رخ داده و اگر قرار باشد درباره او تصمیم گیری شود، این کار مقامات باشگاه است و من هم مجری سیاست‌های باشگاه هستم.

البته امری ارتباط خوبی با وراتی ندارد و از ابتدای فصل نیز تعویض‌های مهنا دار و نیمکت نشینی‌های طولانی مدت این ستاره ایتالیایی را آزار داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.