کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تبریز – سرپرست روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: یک تماشاگر در دربی تبریز جان خود را از دست داد.

وحید شادی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عصر امروز پنج شنبه در جریان برگزاری بازی تراکتورسازی و گسترش فولاد در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز یک تماشاگر تبریزی جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه این تماشاگر ۴۱ سال سن داشت، افزود: وی به علت هیجان بالا و استرس دچار ایست قلبی تنفسی شد و جان خود را از دست داد.

شادی نیا سپس گفت: نیروهای اورژانس تبریز تمام تلاش خود را برای نجات این تماشاگر انجام دادند ولی متاسفانه تلاش ها نتیجه نداد و وی در بیمارستان شهید محلاتی جان خود را از دست داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.