کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی فولاد خوزستان گفت: در نیمه دوم، بازیکنان ما خودشان را پیدا کردند و عملکرد خوبی داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عزیز فریسات در مورد تساوی تیمش مقابل استقلال گفت: هر دو تیم خوب بازی کردند و صاحب موقعیت شدند. در شروع بازی استقلال بهتر بود اما ما نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و ایجاد موقعیت کردیم. فکر می‌کنم اگر تلاش بیشتری داشتیم، بازی را می‌بردیم.

وی ادامه داد: هفت هفته است که نباختیم و فکر می‌کنم بچه‌ها خودشان را پیدا کرده‌اند و دیگر اعتماد به نفس تیمی‌مان بهتر شده است. کم کم شخصیت تیمی‌مان را به دست آورده‌ایم و شرایط به طور کلی بهتر شده است. فکر می‌کنم بچه‌هایی که در زمین بودند، خیلی خوب بازی کردند و ما هم تعویض‌هایی انجام دادیم که همگی بازیکنان بومی بودند.

فریسات عنوان کرد: اسماعیل شریفات هم مصدوم بود که با مصدومیت بازی کرد و خودش را رساند. باید از همه بازیکنانم تشکر کنم که در این بازی، با تمام وجودشان بازی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.