سرپرست تیم فوتبال استقلال هنگامی که بازیکنان در حال گرم کردن بدن‌هایشان بودند دو فردی که از روی سکوهای منتسب به هواداران فولاد مشغول لیزراندازی بودند را به مأموران انتظامی نشان داد و خواستار دستگیری آنها شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، استقلال و فولاد خوزستان از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر می‌رود.

*سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال قبل از شروع بازی با یکی از افراد معلول کنار زمین عکس یادگاری گرفت.

*نصرالله عبداللهی هنگامی که بازیکنان مشغول گرم کردن بدن‌هایشان بودند دو فردی که از سکوهای روبه‌‌روی جایگاه مشغول لیزراندازی بودند را به مأموران نیروی انتظامی نشان داد و خواهان دستگیری آنها شد.

*بازیکنان دو تیم با چند بنر که یکی از آنها شهادت امام سجاد (ع) را تسلیت می‌گفت و دیگری یادبود شهید علی‌محمد قربانی و یکی از شهیدان تفحص بود وارد زمین شدند.

*در مراسم‌های تشریفاتی قبل از شروع بازی مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال و وحید طالب‌لو دروازه‌بان فولاد که سال گذشته با یکدیگر همبازی بودند به یکدیگر دست دادند.

*اسماعیل شریفات و وحید طالب‌لو و حمید بوحمدان سمت نیمکت استقلال رفتند و با علیرضا منصوریان و سایر نیمکت‌نشینان خوش و بش کردند. همچنین طالب‌لو از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت که وی به سمت آنها رفت و به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.

*بختیار رحماتی کاپیتان سابق فولاد به همراه کاوه رضایی و جابر انصاری دو تن دیگر از بازیکنان استقلال به سمت نیمکت فولاد خوزستان رفتند.

*نعیم سعداوی طبق رسم معمول فوتبال ایران قبل از شروع بازی به سمت نیمکت تیم میهمان رفت و با اعضای آن خوش و بش کرد.

*تا به این لحظه بیش از ۲۰ هزار هوادار درون ورزشگاه حضور دارند.

*علیرضا منصوریان سرمربی استقلال که طی چند سال اخیر در شهر اهواز مورد فحاشی قرار می‌گیرد امروز با رفتار ملایم‌تر هواداران اهوازی روبه‌رو شد اما در چند لحظه هم مورد فحاشی قرار گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.