کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هواداران تیم انصاری‌فرد و شجاعی با انتشار بیانیه‌ای نسبت به قضاوت داور بازی جام حذفی این تیم برابر لوادیاکوس اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بیانیه هواداران تیم پانیونیوس آمده است: داوران باید نسبت به تلاش‌های بازیکنان پانیونیوس و تاریخ قدیمی این باشگاه احترام بگذارند. آنها با قضاوت‌های اشتباه خود خشم آنها را برانگیخته‌اند.

در ادامه بیانیه هواداران تیم انصاری‌فرد و شجاعی آمده است: تیم پانیونیوس برای چندمین بار در طول فصل جاری فوتبال باشگاهی یونان در نهایت به خاطر اشتباهات داوری نتیجه‌ای را کسب کرد که واقعی نبود. پولیماس، داور بازی پانیونیوس و لوادیاکوس در بازی جام حذفی یونان یک پنالتی مسلم را به سود پانیونیوس اعلام نکرد و این اتفاق جلوی چشمانش رخ داد که کاملاً نمایان بود.

هواداران تیم پانیونیوس در خاتمه بیانیه خود اعلام کردند منتظر تصمیم فدراسیون فوتبال یونان در این رابطه می‌مانند و باید به تلاش بازیکنان، مربیان و تاریخ کهن باشگاه پانیونیوس احترام گذاشته شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.