تبریز - سرمربی گسترش فولاد تبریز گفت: دربی تبریز یک بازی عادی است و پیروزی در این بازی فقط سه امتیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند ظهر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز به خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم با حضور هواداران فردا دربی تبریز جذاب و تماشایی برگزار شود و تیمی که شایسته تر است پیروز شود.

کمالوند با تاکید بر اینکه امتیاز بازی فردا در فوتبال آذربایجان می ماند، ادامه داد: در این بازی زیاد به پیروزی و شکست فکر نمی کنم چراکه امتیاز این بازی از این جیب به آن جیب است.

وی سپس در خصوص مصاحبه نکردن بازیکنانش افزود: از بازیکنان خواسته بودم در طول هفته از اظهار نظر و مصاحبه خودداری کنند تا تنش خاصی به وجود نیاید.

سرمربی گسترش فولاد اظهار امیدواری کرد که دربی تبریز بدون تنش برگزار شود و گفت: امیدوارم بازی فردا تماشایی باشد و مردم از دیدن یک فوتبال زیبا و جذاب سیراب شوند و از فوتبال آذربایجان لذت ببرند.

کمالوند در خصوص مصدومان و محرومان تیمش نیز گفت: فردا غایب نداریم ولی چند بازیکن نیمه مصدوم داریم که امشب مشخص می شود که آیا به بازی فردا می رسند یا نه.

وی در خصوص نتایج خوب اخیر تیمش و عملکرد خط حمله گسترش فولاد اظهار داشت: تمام تلاش خود را روی خط حمله گذاشته ایم و روند رو به رشدی را نیز شاهد بودیم، امیدوارم بازیکنانم در ضربات آخر بیشتر دقت کرده و از موقعیت ها به خوبی استفاده کنند.

کمالوند سپس ادامه داد: کاملا از بچه ها راضی هستم و امیدوارم فردا نیز از موقعیت های گل استفاده کاملی داشته باشند.

وی در خصوص برگزاری دربی تبریز در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد گفت: بیشتر مردم آذربایجان طرفدار تراکتور هستند و ما به اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه به هواداران این تیم توجهی نداریم و حاضریم همه ورزشگاه را در اختیار طرفداران تراکتورسازی بگذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.