کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم اسبق آرسنال در ارتباط با گل‌زنی اوزیل اظهار کرد: استعداد و حرکت‌های خوب الکسیس باعث درخشش این هافبک شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیری آنری، اسطوره توپچی‌ها که اکنون کارشناس تلویزیونی اسکای شده است در گردهمایی کمپانی پوما به تمجید از مهاجم شیلیایی ونگر پرداخت.

تیری آنری در کنار الکساندر هلب در لیگ قهرمانان ۲۰۰۶

وی گفت: گل‌های فراوان اوزیل را باید مدیون نبوغ الکسیس بدانیم. همیشه گفتم که سانچز باید در نقش مهاجم وسط بازی کند. همان‌طور که در شیلی و اودینزه نقش آفرینی می کرد و توانایی‌هایش را نشان داد.

اوزیل و سانچز در پیروزی سه بر صفر مقابل چلسی که نقش اصلی را ایفا کردند

مهاجم فرانسوی اسبق بارسلونا تصریح کرد: اکنون که این مهاجم در نقش مهاجم نوک وسط بازی می‌کند تحت فشار فراوانی قرار می‌گیرد که باعث می‌شود اوزیل فضاهای بیشتری در اختیار داشته باشد. این مسئله باعث شده که مسعود نسبت به سال پیش گل‌زنی کند.

اوزیل در لیگ قهرمانان مقابل لودوگورتس اولین هت‌تریک‌ کارنامه فوتبالی‌اش را ثبت کرد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.