فدراسیون فوتبال اسپانیا و کمیته اخلاق و انضباطی این سازمان برای صدور حکم قطعی درباره درگیری‌های مستایا مردد است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در جریان دیدار بارسلونا و والنسیا در مستایا به خصوص در لحظه شادی پس از گل بازیکنان بارسلونا مقابل هواداران والنسیا درگیری لفظی شکل گرفت و اشیایی به داخل زمین و به سمت بازیکنان پرتاب شد.

داور این بازی، اوندیانو از دید بسیاری از کارشناسان داوری در اداره این دیدار حساس کاملا ناتوان بود و اعلام صحیح بودن گل کاملا آفساید لیونل مسی در ابتدای بازی خشم هواداران حضار در استادیوم را نیز در پی داشت.

پس از این بازی که با پیروزی مشکوک بارسلونا علیه والنسیا همراه بود، باشگاه بارسلونا از باشگاه والنسیا به خاطر پرتاب اشیایی چون فندک و بطری آب به سمت بازیکنانش شکایت کرد اما والنسیا نیز مدعی است که رفتار بازیکنان بارسلونا تحریک آمیز بوده و آنها نیز به خاطر فحاشی نسبت به هواداران والنسیا باید جریمه شوند.

اکنون همه روزنامه‌ها و البته مردم اسپانیا منتظر حکم کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا هستند و فدراسیون فوتبال برای صدور این حکم حساس مردد و نگران است. فحاشی نیمار به هواداران والنسیا به صورت فایل‌های تصویری و ویدئویی منتشر شده و فدراسیون فوتبال طبق قانون و در صورت صدور حکم عادلانه باید نیمار را از حضور در ۳ بازی رسمی محروم کند که این امر برای بارسلونا یک کابوس جدی در چند هفته پیش رو است. والنسیا نیز در صورت دریافت حکم جریمه نقدی و محرومیت از حضور هواداران در یک بازی بعدی متضرر خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.