سرمربی بیانکونری شکست برابر میلان در ال کلاسیکو ایتالیا اعلام کرد که این شکست باعث تغییر مسیر یووه در ادامه فصل نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، ال‌کلاسیکو جذاب ایتالیا شب گذشته در ورزشگاه سن‌سیرو و به میزبانی میلان برابر یوونتوس برگزار شد که در نهایت با برتری یک بر صفر روسونری به پایان رسید.

ماکسیمیلیانو آلگری، سرمربی خوش فکر یووه پس از این بازی حساس و تماشایی در مصاحبه با شبکه میدیاست گفت: در برابر میلان بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم ولی شانس با ما یار نبود. البته توانستیم یک گل به ثمر برسانیم ولی داور آن را مردود اعلام کرد. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است.

وی افزود: متاسفانه گل صحیح ما را داور با توجه به اینکه میلانی‌ها بر او فشار آوردند مردود اعلام کرد. ما و بقیه تیم‌ها نباید به داوران بازی فشار بیاوریم و آنها را به شک بیندازیم.

خبرنگار مدیاست از آلگری پرسید: آیا این گل مرود شده را می‌توان انتقام آن گلی که سولی مونتاری به میلان زد و آن زمان شما سرمربی میلان بودید ولی گل مردود اعلام شد، دانست؟: این دو اتفاق کاملا متفاوت است. از آن حادثه چندین سال می‌گذرد. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و این حوادث جزئی از فوتبال است.

سرمربی بیانکونری در ادامه گفت: تکرار می‌کنم این شکست اصلا مسیر ما را در این فصل را مختل نمی‌کند و تغییر نمی‌دهد. از لحاظ عملکرد هیچ شکایتی به بازیکنان ندارم. این شکست هیچ مشکلی برای ما در ادامه فصل ایجاد نمی‌کند. ما در این بازی سوار بر بازی بودیم و از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل دارم. میلان تنها یک شوت خوب زد که به گل تبدیل شد. لوکاتلی گل بسیار زیبا و خوبی زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.