بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: هدف ما تکرار عنوان قهرمانی ۳سال پیش است و به همین جهت تمرکز ویژه ای برای رسیدن به این داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیرحسین اکبری در خصوص شرایط آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار داشت: اردوهای پایانی از مراحل آماده سازی تیم ملی را سپری می کنیم و بطور کلی تیم در شرایط خوبی قرار دارد. خوشبختانه همه چیز حساب شده برنامه ریزی شده و حتی شبیه سازی آب و هوای محل برگزاری رقابتهای جام بین قاره ای جهان هم در بهترین وضعیت صورت گرفته است.

وی افزود: هدف ما تکرار عنوان قهرمانی ۳سال پیش خودمان است. به همین جهت تمرکز ویژه ای برای رسیدن به عنوان قهرمانی این رقابتها داریم و خوشبختانه به سطح هماهنگی خوبی رسیده ایم.

ملی پوش فوتبال ساحلی کشورمان درخصوص بازیهای ایران در مرحله گروهی این رقابتها گفت: با هر سه تیم آمریکا، مصر و روسیه قبلا بازی کرده ایم اما بدون شک آنها تغییراتی داشته اند. از نظرم سطح همه تیم ها به یکدیگر نزدیک است اما کاملا توانایی صعود از گروه خودمان را داریم.

وی درباره امکاناتی که در اختیار تیم ملی قرار گرفته، گفت: از نظر اردویی که هیچ مشکلی نداشتیم و برنامه ریزی های صورت گرفته و همینطور میزبانی باشگاه پارس جنوبی در دو اردوی اخیر در سطح بسیار خوبی بوده است. البته جا دارد از مدیران فدراسیون بخصوص مهدی تاج بدلیل حمایت هایشان از فوتبال ساحلی تشکر ویژه ای داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.