هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید با ابراز خرسندی از تمدید قراردادش با کهکشانی‌ها تأکید کرد که می‌دانست در این تیم به بازیکنی موفق تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوکا مودریچ خودش را تا چهار سال آینده به تیم فوتبال رئال مادرید متعهد و قراردادش را با این تیم تا سال ۲۰۲۰ تمدید کرد. او که فصل گذشته نقش پررنگی در یازدهمین قهرمانی کهکشانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا داشت، سال ۲۰۱۲ از تاتنهام به سفیدپوشان مادرید ملحق شد و با این تیم دو بار لیگ قهرمانان را فتح کرد.

مودریچ گفت: در دوران بازیگری من مقطعی آمد که احساس کردم باید پیشرفت و پخته شوم. در بدو ورودم به رئال مادرید کاملاً مشخص بود که رئال تیمی است که در آن من می‌توانم تمام توانایی‌هایم را نشان دهد و امیدوارم که این روند همچنان ادامه پیدا کند. امروز برای من روز خاصی است. من بسیار خوشحالم و از اینکه با رئال مادرید، بهترین تیم دنیا قرارداد جدیدی بسته‌ام، هیجان زده‌ام.

وی افزود: می‌خواهم از فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه به خاطر اعتمادی که به من نشان داده است، تشکر کنم. من قول می‌دهم که با تمام توانم به رئال مادرید خدمت کنم و امیدوارم که در آینده موفقیت‌های بیشتری کسب کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.