سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان،‌گفت: نه تنها ما بلکه ۴ هزار کارگر شرکت هم حقوق نگرفتند و این نشان می‌دهد که استقلال خوزستان نه بلکه شهر دچار بحران شده است.

سید سیروس پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز، گفت: بازی بسیار مهمی در پیش داشتیم با توجه به اینکه چند هفته‌ای بود که خوب بازی می‌کردیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم به دنبال کسب پیروزی مقابل ماشین‌سازی بودیم. خوشبختانه در این دیدار ۳ امتیاز شیرین را کسب کردیم و توانستیم تا حدودی تفاضل گلمان را بهتر کنیم. ما بهترین خط حمله را داریم اما در دفاع با مشکلاتی روبرو هستیم که خوشبختانه مقابل ماشین‌سازی تا حدودی این مشکل هم برطرف شد. امیدوارم شرایط خوب تیم در ادامه مسابقات هم تداوم داشته باشد و در دومین سال متوالی هم بتوانیم جزو مدعیان باشیم.

وی در مورد اینکه این برد می‌تواند نقش مُسکنی برای فراموشی مقطعی مشکلات فعلی را داشته باشد، افزود: ما به بازیکنان اعلام کردیم تمامی مشکلات را برای ۳ بازی پیش رو فراموش کنند ما به خاطر حیثیت خودمان و دل هواداران باید با تمرکز بازی کنیم. در این مدت ذهنمان دائم درگیر مشکلات بوده است. خوشبختانه در اولین گام از سه بازی که پیش‌رو داشتیم به پیروزی رسیدیم و امیدواریم این سه امتیاز در دو مسابقه بعدی هم به ما برای رسیدن به موفقیت کمک کند.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا قولی به او برای حل مشکلات داده‌اند، تصریح کرد: به ما قولی ندادند اما خودم از این شرایط خسته شدم ما مشکلات مالی زیادی داریم، انسان تا جایی تحمل دارد، اکثر باشگاه‌ها حدود ۳۰ درصد پرداختی داشتند اما ما با بی‌توجهی مسئولان باشگاه مواجه شدیم. هیچکسی به ما اعتنا نمی‌کند و این مسئله ما را دلگیر کرده است. این باشگاه‌ در پرداخت پول جزو بهترین‌ها بوده اما امسال با مشکل روبه‌رو شده است این مسئله را می‌توان تحمل کرد اما ناراحتی ما تنها به دلیل مشکلات مالی نیست بلکه ما از بی‌توجهی‌ها هم دلگیر هستیم هیچ نگاهی به تیم ما نمی‌شود و با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم.

پورموسوی در مورد اینکه اعلام کرده بود اگر مشکلات بعد از سه بازی پیش رو حل نشود استعفا می‌دهد، خاطرنشان کرد: قبل از شروع هفته هشتم در مصاحبه‌ای که داشتم اعلام کردم سه بازی دیگر به خاطر هواداران صبر می‌کنیم اگر بعد از سه هفته تغییری در این شرایط به وجود نیاید و مشکلات حل نشود این به معنای آن است که دیگر نمی‌خواهند این تیم وجود داشته نمی‌توانم کاسه داغ‌تر از آش شوم به خاطر مردم تمام تلاشم را کردم و هیچ منتی هم نیست اما بیشتر از این در توانم نیست.

وی در پاسخ به سؤالی در رابطه با مطرح شدن بحث فروش امتیاز باشگاه و آیا امیدی به حل مشکلات دارد، تصریح کرد: این مسئله یک پیگیری سریع‌ می‌خواهد. من نمی‌توانم به این مسائل ورود کنم اما می‌دانستم یک سرمایه‌گذار خارجی برای خرید امتیاز پا پیش گذاشته و کار هم تا حدودی پیش رفته بود اما دلیل اینکه چرا همه چیز یک مرتبه همه چیز قفل می‌شود را نمی‌دانم. باید دید منافع چه افرادی به خطر می‌افتد که اجازه نمی‌دهند امتیاز باشگاه به فروش برسد. از سوی دیگر این مشکلات فقط مربوط به ما نیست حدود ۴ ماه است که ۴، ۵ هزار کارگر شرکتی به این بزرگی که باشگاه متعلق به آن است حقوقی دریافت نکرده است. شما فکر کنید هر کدام از این ۵ هزار نفر سه عضو خانواده داشته باشند که این نشان می‌دهد ۱۵ هزار نفر دچار مشکل و بحران شده‌اند و نتها استقلال خوزستان شهر با بحران روبرو شده است. این وضعیت فقط مربوط به ما نیست و ۱۵ هزار نفر در شهر درگیر این مشکلات هستند.

پورموسوی در مورد دیدار تیمش مقابل پرسپولیس، تصریح کرد: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر خود را در اختیار دارد. در این مسئله هیچ شکی نداریم. پرسپولیس ۶، ۷ ملی‌پوش دارد که اکثر آنها نفرات اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دهند. ما صاحب بهترین خط حمله هستیم و در طرف مقابل پرسپولیس بهترین خط دفاع را دارد. می‌توانیم شرایط سختی را برای پرسپولیس رقم بزنیم. اینکه ما در حمله بهترین هستیم حاصل تلاش کل بازیکنان است. باید تلاش کنیم تا در مقابل پرسپولیس هم گلزنی کنیم و به شرایط خوبی دست یابیم. حریف پیش‌روی ما بسیار قدرتمند است اما می‌توانیم آنها را شکست دهیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که گفته بود دیگر از اشتباه بازیکنان با تجربه که انگیزه ندارند چشم پوشی نمی‌کند و در مقابل ماشین سازی از ۴-۵ بازیکن جوان و کم نام و نشان استفاده کرد، گفت:‌ من به خاطر عملکرد تیم در چند بازی گذشته از تعدادی بازیکنان گله داشتم متأسفانه ما گل‌هایی شبیه به هم دریافت می‌کردیم که دلیلش عدم تمرکز بازیکنان بود، آنها در برخی صحنه‌ها بازی را جدی نمی‌گرفتند و حریفان به راحتی به سمت دروازه ما می‌آمدند. نمی‌گویم ریسک کردم اما در بازی با ماشین‌سازی از تعدادی بازیکن جوان استفاده کردم و ۴ تغییر را به وجود آوردیم. سلمان بحرانی با ۲۲ سال سن و ابوالفضل علایی با ۲۳ سال سن به میدان رفتند از علی دغاغله و محمدباقر هاشمی هم استفاده کردیم. همه این نفرات بازی خوبی انجام دادند و خوشبختانه بحرانی هم توانست گلزنی کند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم هواداران ما در بازی با پرسپولیس ۹۰ درصد ورزشگاه را که اختصاص به آنها دارد پر کنند تا ما بتوانیم از شرایط میزبانی خود در این مسابقه به بهترین شکل استفاده کنیم. در این برهه که هم ما را فراموش کردند امیدوارم هواداران تیم را فراموش نکنند و به ورزشگاه بیایند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.